شناسهٔ خبر: 50903702 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۷۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در کشور

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۷۰۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جلال امینی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: در این طرح «عملیات‌های متعدد استانی و منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت، تانکر‌های سوخت رسان، جایگاه‌های عرضه سوخت و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی …» طی هفته گذشته به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای برنامه‌های عملیاتی این پلیس، بیش از ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال طی چندین عملیات در سراسر کشور کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: فرآورده‌های نفتی مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان‌ها تحویل شد و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده‌های متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ امینی عنوان کرد: از تخلفات انجام شده در این حوزه حمل بدون اسناد و مدارک قانونی، حمل سوخت در باک اضافه و غیراستاندارد، عرضه خارج از شبکه، انحراف از مسیر، دریافت سهمیه سوخت با توجه به عدم فعالیت برخی از واحد‌ها در سایه نبود نظارت دقیق بر میزان سهمیه‌های واگذاری شده از سوی سازمان‌های متولی است.
رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کنیم، از هموطنان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی در این زمینه، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما