شناسهٔ خبر: 50901146 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رسالت تامین اجتماعی، عمل به تعهدات بلندمدت است

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: یکی از رسالت‌های مهم تامین اجتماعی پرداخت به موقع تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت بوده و در این راستا تامین اعتبارات لازم با توجه به منابع وصول حق بیمه انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرهاد سلیمان‌منش در دیدار با کارکنان شعبه ۱۳ غرب تهران بزرگ افزود: شعبه ۱۳ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ یکی از شعب حساس، با نیرو‌های کارامد و متخصص است که نقش تعیین‌کننده‌ای در مناسبات بیمه‌ای در سطح استان تهران دارد.
وی با اشاره به سه راهبرد سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تحول‌گرایی، عدالت و اعتماد سه محور و خط مشی و راهبرد سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی است و تلاش می‌شود، در این اداره کل و شعب تابعه در تحقق این آرمان متعالی بیش از گذشته اهتمام داشته و در به حداقل رساندن مشکلات مردم، گام‌های بیشتری برداشته شود.
سلیمان‌منش تحول‌گرایی را یکی از نیاز‌های مهم در رویه‌های کاری، انجام فرایند‌ها و توجه به دغدغه‌های مخاطبان دانست و افزود: در حال حاضر وصول مطالبات مصوب، یکی از حساس‌ترین و اثربخش‌ترین راهبر اداره کل غرب تهران بزرگ در جهت تحقق برنامه‌های سرپرست سازمان تامین اجتماعی است.
وی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های مهم سازمان تامین اجتماعی پرداخت به موقع تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت است و در این راستا تامین اعتبارات لازم با توجه به منابع وصول حق بیمه انجام می‌شود.
سلیمان منش افزود: باید در این شرایط اقتصادی خاص، توجه به دغدغه‌های کارفرمایان با برنامه‌ریزی، درک شرایط کارگاه‌های بحران‌زده و گسترش تعامل و گفتگو بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به وضعیت جغرافیایی این اداره کل گفت: اداره کل غرب تهران بزرگ به مساحت ۹۵۰ کیلومترمربع با ۱۵ شعبه اصلی، ۲۴ کارگزاری رسمی و هفت شعبه اقماری نسبت به ارائه خدمات به شرکای اجتماعی، مخاطبان و ذینفعان خود می‌پردازد.
وی تعداد بیمه‌شدگان اصلی این اداره کل را بیش از ۱ میلیون و ۳۰۵ هزار نفر و مستمری‌بگیران اصلی تحت پوشش این اداره کل را نیز بیش از ۳۶۱ هزار نفر عنوان کرد.
سلیمان منش گفت: کل جمعیت تحت پوشش این اداره کل یعنی بیمه‌شده اصلی و تبعی و همچنین مستمری‌بگیران اصلی و تبعی این اداره کل نزدیک به ۵ میلیون نفر است که از این میزان ۱۸% بیمه‌شدگان تبعی کل کشور و ۱۰% از کل مستمری‌بگیران کشور را به خود اختصاص داده است.

نظر شما