شناسهٔ خبر: 50892341 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

له شدن گرد و خاک زیر آسفالت خیابان میثم تمار/ مشکل عبور و مرور حل شد

جمعی از مردم بشرویه از آسفالت نبودن خیابان میثم تمار این شهر که سبب خیزش گرد و خاک می شد گلایه داشتند که پس از انجام پیگیری ها، این مشکل حل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، چند وقت پیش بود که مردم شهر بشرویه از آسفالت نبودن یکی از معابر اصلی این شهر گلایه‌مند بودند.

خیابان میثم تمار بشرویه از جمله خیابان‌های خاکی بشرویه بود که با پیگیری‌های انجام شده، آسفالت شد و مردم از مشکلات عبور و مرور در این معبر رها شدند.

مشکل خیزش گرد و خاک و گل و لای برطرف شد

یکی از شهروندان بشرویه‌ای می‌گوید: تا پیش از این که خیابان خاکی بود، هنگام تردد خودرو‌ها گرد و خاک بلند می‌شد و ساکنین اطراف خیابان نیز از این مسئله گله داشتند.

او با بیان اینکه دیگر این مشکل برطرف شده است، ادامه می‌دهد: یکی دیگر از مشکلات خاکی بودن خیابان میثم تمار، وجود گل و لای در زمان بارندگی بود که اختلال بزرگی در عبور و مرور ایجاد می‌کرد.

بیشتر بخوانید

این شهروند بشرویه‌ای عنوان می‌کند: نوجوانان ساکن این منطقه نیز نمی‌توانستند در زمان خاکی بودن خیابان از دوچرخه‌های خود استفاده کنند، اما حالا شرایط تفریح کودکان و نوجوانان هم فراهم شده است.

او بیان می‌کند: کشاورزانی که از این خیابان به سمت زمین‌های کشاورزی می‌رفتند با مشکلات زیادی در فصول مختلف مواجه می‌شدند، اما حالا این مسئله حل شده است.

هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری برای آسفالت و جدول گذاری

بلالی شهردار بشرویه گفت: آسفالت خیابان میثم تمار نیاز به هماهنگی بین چندین اداره داشت که انجام شد و خواسته به حق مردم برآورده شد.

او افزود: ۲ هزار متر مربع آسفالت ریزی و ۳۰۰ متر جدول گذاری در خیابان میثم تمار انجام شده است که توسط شهرداری صورت گرفته است.

بلالی اظهار کرد: هزینه آسفالت و جدول گذاری این خیابان، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است که شهرداری آن را پرداخت کرده است.

شهردار بشرویه تصریح کرد: ۲۰ خانوار در محدوده خیابان میثم تمار ساکن هستند که مشکلات آنان در حوزه عبور و مرور با آسفالت خیابان میثم تمار برطرف شد.

انتهای پیام/ ر

نظر شما