شناسهٔ خبر: 50881733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو درزنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو و دستگیری ۵ سارق دراین شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیمای مرکز زنجان؛ فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو و دستگیری ۵ سارق دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو از نقاط کور و کم تردد سطح حوزه استحفاظی شهرستان زنجان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی ۵ سارق در رابطه با سرقت هاشناسایی و پس از هماهنگی قضائی، سارقان در عملیات‌هایی جداگانه توسط ماموران انتظامی کلانتری‌های ۱۲، ۱۱ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: سارقان دستگیر شده در بازجوئی‌های فنی و پلیسی به ۷ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ مرسلی با اعلام اینکه سارقان، با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند. گفت:در طی شبانه روز گذشته دو دستگاه وانت نیسان به صورت بلاصاحب کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سارقان با استفاده از خودرو‌های سرقتی برای نیل به اهداف مجرمانه خود استفاده می‌نمایند از شهروندان خواست ضمن پارک نمودن خودرو در پارکینگ یا در معرض دید، با نصب تجهیزات بازدارنده اعم از دزدگیر و قفل فرمان در نگهداری خودرو و موتورسیکلت از سرقت آن توسط سارقان اهتمام داشته و هرگونه موارد غیر عادی یا تردد افراد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نظر شما