شناسهٔ خبر: 50874028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس جمهور از کارخانه روعن نباتی جهان در زنجان بازدید کرد

رئیس جمهوری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار و دادستان زنجان خواستار راه اندازی کارخانه روغن نباتی جهان با جدیت هرچه تمام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهوری پیش از ظهر پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به استان زنجان از کارخانه روغن نباتی جهان بازدید کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه خط تولید این کارخانه تقریبا تعطیل است گفت: ما اجازه نمی دهیم تولید در این کشور دچار وقفه شود، باید کارخانه روغن نباتی جهان با تمام ظرفیت کار کند.

وی با اشاره به اینکه کسی که کارخانه روغن نباتی جهان را در اختیار دارد تعدادی دیگر از این کارخانه ها را هم در کشور در اختیار گرفته است، خطاب به مدیرداخلی کارخانه خاطر نشان کرد: به کسی که این کارخانه را در اختیار دارد بگویید نمی‌تواند فقط به شکل اسمی و با ظاهرسازی کارخانه را اداره کند.

 رئیسی افزود: از نظر حقوقی این واحد با مشکلات زیادی در واگذاری و ادامه فعالیت روبرو است و این معطل ماندن قابل تعقیب و پیگیری است.

رییس‌جمهوری بر ضرورت استفاده حداکثری از توان کارگران کارخانه جهان تاکید کرد و گفت: شرط واگذاری کارخانه ها و واحدهای اقتصادی و صنعتی باید تولید و اشتغال کارگران باشد. این ظاهر سازی ها نمی‌تواند ثروت های بزرگ کشور را معطل کند. الان باید ۸۰۰ کارگر اینجا باشند نه اینکه با ۸۰ کارگر ظاهر سازی کنند.

نظر شما