شناسهٔ خبر: 50871376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سازمان لیگ به بحث کیفیت چمن‌ها بی‌تفاوت شده؛

مجیدی: برای انتخاب ۲۲ بازیکن دچار مشکل هستیم/ به نساجی علاقه خاصی دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من شخصا به نساجی علاقه دارم چون این تیم متعلق به شهر پدری‌ام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری دیدار فردای تیمش با تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: هدف ما در بازی فردا کسب ۳ امتیاز بازی است اما می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم همه شاهد یک بازی زیبا باشند.

وی پیرامون امیدواری‌اش به تداوم روند صدرنشینی بیان داشت: در این ۲ هفته تمرینات کادرفنی مرا بیشتر از گذشته امیدوار کرد؛ به شکلی که برای انتخاب ۲۲ بازیکن دچار مشکل هستیم. شما در مورد صدرنشینی صحبت کردید ولی هنوز اتفاقی نیفتاده و باید برای ادامه راه تمرکز کنیم تا برای هواداران استقلال در این فصل نتایج خوبی را رقم بزنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط حریف قائم‌شهری خود عنوان داشت: من شخصا به نساجی علاقه دارم چون این تیم متعلق به شهر پدری‌ام است. من به همراه پسرعموهایم در کودکی در قائشمهر بازی می‌کردم. جا دارد از مرحوم دست نشان هم یاد کنم، نساجی تیم خوبی است و بازی‌های این تیم را آنالیز کردم اما باید به این موضوع اشاره کنم زمینی که ما در بازی گذشته در آن بازی کردیم اصلا به درد فوتبال نمی‌خورد. نمی‌دانم سازمان لیگ چرا به این موضوع بی‌تفاوت است ولی امیدوارم سازمان لیگ به این مساله توجه کند.
 
مجیدی در مورد مصدومان تیمش گفت: مصدوم نداریم ولی وریا غفوری به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور نخواهد داشت.
 
وی در خصوص اولویت سنگربانی تیم فوتبال استقلال اذعان داشت: اجازه بدهید فردا دروازه‌بان اول تیم در بازی مشخص شود. ۳ دروازه‌بان داریم؛ علیرضا رضایی، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری هر کدام از بهترین گلرهای لیگ هستند ولی هر کدام آماده‌تر باشند به زمین خواهند رفت.
 
سرمربی تیم استقلال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح داشت: شرایط تیم ملی خوب است، اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته و چیزی که باید الان صورت بگیرد حمایت از تیم ملی و سرمربی آن است.
 
انتهای پیام/

نظر شما