شناسهٔ خبر: 50871311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول امور استان‌های سازمان اوج:

رونمایی مستند مطالبه گری «نان گزیده‌ها ۲» ۳۰ آبان در اراک

نوروزی نژاد گفت: قسمت دوم مستند نان گزیده‌ها روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان در اراک رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد نوروزی نژاد مسئول امور استان‌های سازمان اوج صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: قسمت دوم مستند نان گزیده‌ها با عنوان «نان گزیده‌ها ۲» که تولید باشگاه رشد اوج است، روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان با حضور مسئولین، دانشجویان، مردم و نمایندگان کارگران در اراک رونمایی خواهد شد.

نوروزی نژاد افزود: در این مستند تلاش شده است که نقش صدای مطالبه گران به درستی ایفا شود و از طرفی شیوه صحیح مطالبه گری هم به نمایش در آید.

او تاکید کرد: سازمان اوج وظیفه خود می‌داند که از جریان‌های مطالبه‌گر با ابزار رسانه حمایت کند و در این راه از قالب‌های مختلفی مانند فیلم سینمایی، مستند، نماهنگ و ... استفاده می‌نماید که مصداق این فعالیت‌های مطالبه گری که با کمک رسانه صورت گرفته مستند «نان گزیده‌ها ۱» در زمینه خصوصی‌سازی‌ها و بالاخص کارخانه هپکو بود.

مسئول امور استان‌های سازمان اوج یکی از وظایف رسانه در مسئله مطالبه‌گری را رساندن درست و جامع پاسخ دستگاه‌ها و کسانی دانست که از آنان مطالبه یا پرسشی صورت گرفته است که اگر این این امر خطیر هم درست انجام نپذیرد می‌تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی باشد.

او تصریح کرد: وظیفه رسانه در مسئله مطالبه‌گری رساندن صدای پرسش‌ها و جواب‌های این پرسش‌ها است و بعضاً دیده می‌شود که اقشار مختلف مطالبه و پرسشی دارند، ولی صدایی برای رساندن مطالبه خود ندارند که این باعث می‌شود از کانال‌های نامناسب اقدام کنند و اگر رسانه درست ایفای نقش کند و تریبون این پرسشگری و مطالبه‌گری باشد، از ایجاد مخاطرات بعدی جلوگیری می‌کند.

نوروزی نژادگفت: آرمانخواهی نخ تسبیح گم نکردن راه در مسیر انقلاب است و آرمان هایی، چون آرمان استقلال، آرمان عدالت، آرمان رفع فساد و... باید دائماً مطالبه شود و در نهایت با این آرمان‌ها به آرمان اصلی انقلاب که تمدن اسلامی است برسیم و باید مطالبه‌گری را در این راه تقویت کنیم و از متولیان این امر در خصوص محقق شدن این مهم مطالبه کنیم.

انتهای پیام / ج

نظر شما