شناسهٔ خبر: 50865540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان:

فرونشست دشت قزوین مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشت قزوین که هر ساله میزان قابل توجهی فرونشست دارد باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد؛ چرا که تمام امور را تحت تاثیر قرار خواهد دارد و از کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خبر می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در شورای اداری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: بسیار امیدواریم که با وحدت و انسجامی که در سطح کشور و استان شاهد آن هستیم گام‌های بلندی را برداشت و مشکلات مختلف از جمله مشکلات معیشتی را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: براساس موضوعات مطرح شده در نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، مسئول یک استان باید بر مسائل مالی اشراف داشته و آن‌ها را مدیریت و آسیب‌شناسی باشد و با هوشمندی از افرادی که مالیات پرداخت نکرده و  خسارات بزرگ بانکی تولید می‌کنند برود.

وی بیان کرد: مقابله با افرادی که امنیت و آسایش عمومی را برطرف می‌کند از وظایف یک مسئول است؛ چرا که تامین امنیت شرط اول به شمار می‌رود، اصلاح امور از جمله در سبک زندگی، عدالت و بستن دروازه‌های فساد از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین افزود: عمران و آبادانی از دیگر ارکان یک مسئول است،  در عمران و آبادانی مورد اول رفع مشکلات موجود است، به‌عنوان نمونه برای حل مشکل آب که از چالش‌های جدی استان است باید راه‌های مناسبی اتخاذ شود.

نظر شما