شناسهٔ خبر: 50863371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس

سرشماری پاییزه قوچ و میش در منطقه حفاظت شده کرائی واقع در شهرستان شوشتر انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: سرشماری پستانداران شاخص هرساله به منظور برآورد جمعیت‌ آنها و شناسایی کمبودها، نیاز‌ها و برنامه ریزی جهت حفظ، احیاء و مدیریت پوشش‌های گیاهی و جانوری منطقه انجام می شود.

بهروز نجاتی در این خصوص افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته با تلاش مسئولان محیط زیست استان و شوشتر سرشماری با موفقیت انجام شد و نتایج آن از وضعیت مطلوب جمعیت این گونه ارزشمند حکایت داشت.

بیشتر بخوانید: انجام سرشماری حیات‌وحش منطقه حفاظت شده چهل پا

وی در ادامه افزود: منطقه حفاظت شده کرائی با وسعت بالغ بر از ۶٠٠٠٠هکتار به عنوان بزرگترین منطقه حفاظت شده در استان خوزستان و تنها زیستگاه پویا و دارای جمعیت مناسب برای قوچ و میش ارمنی بوده و دارای تنوع زیستی جانوری و گیاهی و گونه‌های ارزشمندی از گیاهان، پستانداران، پرندگان و خزندگان و جلوه‌های زیبای طبیعی می‌باشد.

سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس سرشماری پاییزه حیات وحش در منطقه حفاظت شده کرائی + عکس

نظر شما