شناسهٔ خبر: 50858635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قرارداد۳ میلیارد تومانی منصوریان با طلایی پوشان

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ستاره های خیلی خوبی را در تیم مان برای آینده آبادان می بینیم.

صاحب‌خبر -

به گزاش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، علیرضا منصوریان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: فردا بازی بسیار سخت و نفس گیری خواهیم داشت. پیش از آغاز صحبت های فنی ام یک خوش آمد بسیار ویژه‌ای به مربی تیم و کاروان همراه تیم گل گهر سیرجان دارم. برایشان احترام ویژه ای قائلم و آنان را بسیار دوست دارم. امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

وی افزود: به طور حتم بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. در آنالیزی که از تیم قلعه‌نویی داشتیم متوجه تغییر کامل نحوه ی بازی این تیم در سال گذشته و امسال شدیم نفرات بسیار خوب و زبده ای را جذب کرده اند.

وی تصریح کرد: بعد از بازی با نساجی و در طول هفته تمرینات فشرده ای داشتیم به طوریکه حدود ۱۲ ساعت از شبانه‌روز را تمرین می کردیم.می دانیم که بازی با گل گهر بسیار سخت تر از بازی با پرسپولیسف استقلال و سپاهان خواهد بود این تیم بسیار فیزیکی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: بچه‌های ما به لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی از آمادگی به سر می‌برند. به لحاظ فیزیکی هم همین گونه است. کم کم در حال رسیدن به آن آرمان مدنظر هستیم و از همه مهمتر اینکه، ما امروز در تیم مان داریم به یک نورمی می رسیم که از میان ۲۵ نفر فرقی نمی‌کند که چه کسی وارد زمین شود. ما شعاری را برای خودمان تعیین کردیم تحت عنوان « یک نفر برای آبادان و همه برای آبادان» و این را شعار خودمان قرار دادیم.

منصوریان؛ گفت: چهار بازیکن مصدوم داریم یکی اهل شاخه است که ۲ ماه دیگر به ما اضافه می‌شود، حسن بیت سعید را هم به دلیل مصدومیت در تمرینات در اختیار نداریم، محمود مطلق زاده نیز ماه بعد به ما اضافه می شود و فرزاد جعفری نیز مصدوم است، در مجموع برای بازی فردا چهار بازیکن مصدوم داریم.

وی با اشاره به انجام بازی دوستانه با تیم فولاد خوزستان افزود: از بازیکنانم راضی هستیم و از بزرگان تیم تشکر خاص دارم به ویژه طالب ریکانی که فضا را برای پیشرفت بازی بازیکنان جوان تر فراهم کرد. بازیکنان جوان هم می دانند که اعضای کادر فنی از آنها چه می خواهند و در بازی با نساجی هم نشان دادند که آماده ترقی و رشدند.

وی اظهار کرد: ستاره های خیلی خوبی را در تیم مان برای آینده آبادان می بینیم. در جلسه ای که با مدیرعامل باشگاه داشتم و هفته آینده نیز با هیات مدیره باشگاه خواهیم داشت تاکید کردم که بایستی شرایط ماندگاری و حفظ این ستاره در آبادان را فراهم کنیم تا هر سال آبادان مجبور به آوردن دیگر ستاره‌ها از جای دیگر نباشد. استان خوزستان پتانسیل بسیار خوبی در زمینه فوتبال دارد.

وی تصریح کرد: از صبر و حوصله هواداران آبادانی تشکر می کنم به امید روزی که کرونا از کشور رخت ببندد و هوادار پرشور و خوبمان را بار دیگر در استادیوم ببینیم. فردا با تمام وجود می‌جنگیم. می دانیم بازی سختی است اما تمام سعیمان را می کنیم که پیروز بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: می خواهم داستان جالبی را برایتان بگوییم که جالب است و می دانم مورد توجه همگان قرار می گیرد. روزی که به آبادان آمدم از تمام مشکلاتش به خصوص مالی آن مطلع بودم. روزی پیرمردی حدود ۸۰ ساله سر تمرین ما آمد و به من گفت باشگاه های دیگر به تو پول خیلی بیشتری می دادند چرا آبادان آمدی، گفتم که خودم چالش آبادان و تیمش را دوست داشتم اینکه بیایم و کار کنم از من پرسید می توانم از تو خواهشی داشته باشم و پس از جواب مثبت من گفت از تو می خواهم که برای یک تا دو ماه دیگر آبروی ما رو به خاطر بی پولی، بدون لباس بودن و غیره نبری و شان شهرمان را نشکنی ما شهر اولین ها هستیم و من به آن فردی که دیگر هیچگاه ندیدمش قول دادم.

منصوریان؛ گفت: به آن پیرمرد قول دادم که مشکلات چندین ساله ی شهر آبادان را چماق نکنیم و به سر خودمان نزنیم. ما مشکلات اینجا را می‌دانیم و به حمد خدا بسیاری از افراد حتی مسئولان به صنعت نفت آبادان علاقمندند. مسئولان پخش و پالایش و از جمله سالاری معاون وزیر و عاشقانه فوتبال صنعت نفت را دنبال می کنند برای همین دوست ندارم مانند بسیاری از مربیان سر و صدا کنم و تمرینات را تعطیل کنم. شان شهر آبادان بسیار بالا است و اگر به تیم صنعت نفت برسند و از منابع مالی خوبی برخوردار باشد به طور قطع یکی از بزرگترین تولید کنندگان فوتبالیست در کشورمان است.

وی افزود: با شناخت مشکلات این شهر به اینجا آمدم و می‌خواهم به تمام هواداران فوتبال بگویم که حالمان در فوتبال آبادان بسیار خوب است برخلاف اینکه خیلی ها فکر میکنند هر جا منابع مالی باشد حال آدم خوب است این چنین نیست حالم با مردم آبادان خوب است این مردم خصوصیت و خصلت های خوب بسیاری دارند جیبشان چه پر باشد و چه خالی باز هم لبخند بر روی لبانشان است.

وی اظهار کرد: می دانم کار سختی را انتخاب کردم و با تمام وجودم برای این کار می جنگم. امیدوارم روزی برسد که تعداد برد هایمان زیاد شود، نتایج مان بیشتر شود تا بتوانم با فراغ بال در خیابان امیری، ته لنجی ها و بازار ماهی فروشان آبادان قدم بزنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما ۲۰ میلیارد بدهکار بودیم که ۱۰ میلیارد آن پرداخت شده به هر حال اگر پولی به دستمان برسد باید بدهی ها را پرداخت کنیم. مربیان قبلی و بازیکنان حقشان است که پولشان را دریافت کنند چون به غیر از این منبع درآمد دیگری ندارند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به قرارداد ۳ میلیارد تومانی خود با این تیم گفت: مبلغ کل قرارداد کادر فنی ۵.۵ میلیارد تومان است . شاید اگر در تیم قبلی خود می ماندم می توانستم ۴ برابر مبلغ قراردادم با صنعت نفت را بگیرم اما دوست داشتم در جایی باشم که تولید بازیکن و نشاط کنم. دوست دارم تاثیری در فوتبال آبادان داشته باشند من اراکی ها را دوست دارم و همانطور که در اصفهان و تبریز هم بودم امروز انتخاب کردم که در آبادان باشم.

منصوریان؛ افزود: مردم ما یک شخصیتی دارند که در جهان مختص خودشان است و آن مهمان نوازی آنان است شما در هر خانه ای را که بزنید با هر گویش و لهجه ای در به رویت باز میشود حال به این خصیصه شوخ‌طبعی و نشاط را هم  اضافه کنیم می شود آبادانی.

وی اظهار کرد: با شناخت و آگاهی کامل بودن در آبادان را انتخاب کردیم خدا را شکر حالم در آبادان خوب است. تیم بسیار نجیبی داریم روی تک تک بچه ها را به عنوان پدر و یا برادر میبوسم به طور قطع بچه‌های ما احترام همشهریان و شهر را دارند. شان  این شهر خیلی بالاست و مردم اینجا قابل احترامند. حرف های آن روز پیرمرد ۸۰ ساله در هر کنفرانسی مانند زنگ در گوشم هست شاید به لحاظ مالی از اسب افتادیم اما از اصل کار نیفتادیم. بسیار قوی هستیم. تیم ما یکی از بهترین تیمهای لیگ برتر است. به طور قطع پول هم به ما تزریق می شود و ما لبخند را بر روی لبان هوادارانمان می آوریم.

48 

نظر شما