شناسهٔ خبر: 50853697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایندگان وزیر جهاد کشاورزی برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان در زنجان مستقر شدند

گروه استان‌ها- مدیرکل بازرسی ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به سیاست‌های موجود، نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی طبق برنامه مشخص در استان‌ها حضور می‌یابند تا به بررسی دغدغه‌های فعالان حوزه کشاورزی بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 27 آبان ماه رئیس جمهور و تعدادی از وزرا و هئیت همراه وارد استان زنجان می‌شود. در همین راستا نمایندگان وزیران از امروز در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مستقر شده‌اند تا به بررسی مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مردم بپردازند.

به همین منظور در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز نمایندگان وزیر جهاد کشاورزی از جمله مدیر کل بازرسی ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات، مدیرکل دفتر حفظ اراضی و مدیر کل سازماندهی و تعیین و تکلیف سازمان امور اراضی کشور حضور دارند و در حال رسیدگی و ثبت درخواست‌های فعالان بخش کشاورزی این استان هستند.

در این خصوص سعید جلالی‌نیا، مدیر کل بازرسی ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت جهد کشاورزی در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های رییس جمهور و همچنین دستور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، از طرف بازرسی ریاست جمهوری، یک دوره نظارت از استان‌ها هماهنگ شده و دستورات لازم نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به آمار سنجی انجام شده موارد از طرف ریاست جمهوری احصا شده و مشخص می‌شود که چه موضوعاتی در استان‌ها مهم و نیازمند رسیدگی است‌.

مدیرکل بازرسی ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی گفت: رده متصدی آن امور به همراه بازرسی‌ها در زمان مشخص شده در استان‌ها حضور می‌یابند و بر اساس همین موارد مردم نیز جهت رسیدگی به دغدغه‌ها و بیان چالش‌ها حضور می‌یابند.

وی تاکید کرد: سعی می‌شود در این جلسات مشکلات حل شود و اگر حل نشد، به مراجع ذی‌صلاح در وزارت‌خانه و ادارات تابعه و زیر‌مجموعه‌های جهاد کشاورزی دستور داده می‌شود تا با این امور سریعاً رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ ت

برچسب‌ها:

نظر شما