شناسهٔ خبر: 67608166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

31تیرماه فرآیندهای جذب اعتبارات عمرانی 1402 کردستان به اتمام برسد

سنندج_ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: تا پایان تیر ماه سال جاری باید فرآیندهای جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ استان به پایان رسیده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی صبح چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: براساس بخشنامه یازدهم تیرماه امسال، وظایف سازمان هدفمندی یارانه‌ها به استان واگذار شده است.

وی به بخشی از این وظایف اشاره کرد و افزود: مستمری مددجویان، یارانه دارو، شیرخشک و ملزومات پزشکی، بیمه گروه‌های خاص، شیر مدارس ازجمله وظایف ستاد هدفمندی یارانه‌ها به شمار می‌رود که این وظایف به استان واگذار شده است.

محمدی یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همچنین در سال جاری موظف به تشکیل کمیته نظارتی بر خرید گندم استان شده‌است.

وی افزود: سال گذشته دیوان محاسبات بازدیدهایی از وضعیت گندم استان داشته‌اند تا به لحاظ نظارتی بیشتر بر وضعیت گندم و غله نظارت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اضافه کرد: تا پایان تیر ماه سال جاری باید فرآیندهای جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ استان به پایان رسیده باشد.

محمدی به عدم پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی به استعلامات مربوط به مصوبات کارگروه‌ها به عنوان یکی از مشکلات پرداخت و یادآور شد: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی ۲ هفته بعد از استعلام اقدام به پاسخگویی نکنند به منزله پاسخ مثبت به اجرای مصوبات تلقی خواهد شد.

نظر شما