شناسهٔ خبر: 50841554 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیر جشنواره رسانه‌ای:

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر سیستان و بلوچستان پایان آذر است

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران سیستان و بلوچستان تا پایان آذرماه مهلت دارند تا آثار خودشان را به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با همکاری بسیج برگزار می‌شود به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،پوریا یاسینی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان فعالیت‌های بسیار خوب رسانه‌ای در تمام حوزه‌ها دارد گفت: امیدواریم اصحاب رسانه در این جشنواره نیز همچون سال‌های گذشته حضوری پررنگ داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۶ قالب برگزار می‌شود افزود: قالب‌های این جشنواره شامل گزارش خبری و تحلیلی، عکس، موشن گرافیک، گزارش ویدیویی، یادداشت، مقاله و تیتر است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان به تشریح محور‌های برگزاری این جشنواره پرداخت و تصریح کرد: محور‌های این جشنواره شامل جهش تولید، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای این استان است.
وی اظهارداشت: رسانه‌های سیستان و بلوچستان تا پایان آذر ۱۴۰۰ می‌توانند محتوای تولیدی خود را در زمینه‌های یاد شده از طریق شبکه‌های اجتماعی به نام کاربری aboozarsb@ و یا شماره ۰۹۳۹۴۸۵۴۵۷۷ ارسال کنند.

یاسینی با اشاره به اهداف هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان بیان کرد: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسوولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان‌سازی رسانه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/گ

نظر شما