شناسهٔ خبر: 50831012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور خبر داد؛

آغاز خرید تضمینی و توافقی زرشک از هفته آینده

قادری فرد با بیان اینکه خرید تضمینی و توافقی زرشک از هفته آینده آغاز می شود، گفت: نبود بارگاه و سردخانه مدرن مشکلاتی را برای کشاورزان این منطقه از خراسان جنوبی ایجاد کرده که با یک نگاه رنجیره ای به این موضوع خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اسماعیل قادری فرد» امروز (25 آبان) در در جلسه بررسی مشکلات زرشک کاران در روستای افین زیرکوه اظهار داشت: خرید تضمینی زرشک طی هفته آینده با حداقل قیمتی که کشاورز راضی باشد آغاز خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور در ادامه عنوان کرد: چراغ انبارهای تعاون روستایی با خرید تضمینی زرشک، روشن خواهد شد و تا آخرین دانه زرشک کشاورزان توسط این تعاونی ها خریداری می شود.

 

وی با اشاره به به مشکل زرشک کاران شهرستان زیرکوه گفت: نبود بارگاه و سردخانه مدرن مشکلاتی را برای کشاورزان این منطقه از خراسان جنوبی ایجاد کرده که با یک نگاه رنجیره ای به این موضوع خواهیم پرداخت و تشکل های مردمی با مشارکت های مردمی باید در روستاها خصوصا در روستای افین پا بگیرد.

 

قادری فرد با بیان اینکه گام اول ما در کوتاه مدت خرید تضمینی، توافقی زرشک است که باید از هفته آینده آغاز شود، افزود: تا 6 ماه آینده تمامی انبارهای تعاون روستایی برای خرید محصول کشاورزان فعال خواهند بود.

 

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های توسعه مکانیزه و مدرن در دراز مدت در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: هیچ‌ مشکلی برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت صنایع تبدیلی نداریم و برای احیای قنات ها برنامه ای را با وزیر جهاد در دستور کار قرار خواهیم داد.

پایان پیام/573

نظر شما