شناسهٔ خبر: 50820653 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان خبر داد:

ساماندهی زنجیره توزیع مرغ در جهت حمایت از تولید کننده و مصرف کننده

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان گفت: جلوی قاچاق مرغ از همدان گرفته می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مرتضی بیدآبادی معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان همدان از ساماندهی زنجیره توزیع حلقه مفقوده حمایت از تولید کننده و مصرف کننده خبر داد و گفت: این ساماندهی جلوی قاچاق مرغ را می‌گیرد.

او اظهار کرد: مدیریت شبکه زنجیره توزیع حلقه مفقوده حمایت از تولید کننده و مصرف کننده خروجی مرغ از مرغداری مشخص می‌کند همچنین خروجی از کشتارگاه‌ها نیز مشخص است بنایرین مدیریت توزیع شبکه مرغ به نفع تمامی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

وی افزود: قبل از انجام این طرح با سردرگمی‌ها در بازار مرغ مواجه بودیم و مرغداران مرغ‌ها را به هر کسی که تمایل داشتند می‌فروختند همچنین در سطح بازار برخی مرغ فروشان برای توزیع مرغ داشتند و با اجرای این طرح تعادل در تمامی مرغ فروشی‌ها در تمامی نقاط شهر انجام شده است.

بیدآبای با بیان اینکه در گذشته تنها برخی مرغ فروشی‌ها، اقدام به توزیع مرغ داشتند، تصریح کرد: این روند موجب ازدحام در بازار و نهایت نارضایتی مصرف کنندگان و سایر مرغ فروشی‌ها می‌شد.

وی ادامه داد: با ساماندهی زنجیره توزیع مرغ از تولید تا مصرف، مرغ فروشی‌های تمامی نقاط شهر به صورت یکسان مرغ دریافت می‌کنند.

بیدآبادی با بیان اینکه با اجرای این طرح در استفاده از نیرو‌های انسانی هزینه نمی‌شود، گفت: در گذشته تعداد زیادی ناظر در بخش‌های مختلف توزیع مرغ از مرحله تولید تا مصرف داشتیم و این در حالیست که همچنان شاهد وضعیت نا به سامان مرغ در بازار بودیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در حوزه تخم مرغ و گوشت قرمز نیز اجرایی خوهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/د.ا

نظر شما