شناسهٔ خبر: 50819387 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

غضنفرآبادی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

با معرفی فیاضی، معاندان و مروجان سند ۲۰۳۰ شروع به تخریب او کردند

نماینده حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر گفت: از وقتی فیاضی بعد از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور ارائه شد، بلادرنگ معاندان، اختلاسگران صندوق و مروجان سند ۲۰۳۰ و پدرخواده‌های آموزش و پرورش شروع به تخریب ایشان کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی غضنفرآبادی نماینده حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در صحن علنی مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان کرد: عرض سلام و خدا قوت به ملت شریفو نمایندگان مجلس دارم. هفته پیش دکتر فیاضی بعد از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور ارائه شد. بلادرنگ معاندان، اختلاسگران صندوق ذخیره فرهنگیان و مروجان سند  ۲۰۳۰ و پدرخواده‌های آموزش و پرورش شروع به تخریب ایشان کردند و در جبهه مقابل فرهنگیان و دلسوزان موافقت و حمات خود را از وزیر پیشنهادی اعلام کردند.

وی افزود: ایشان می‌تواند وزیری باشد که برنامه‌های جدی خود را ارائه کرد و نشان داد می‌تواند تحول گسترده‌ای در آموزش و پرورش داشته باشد. من نیز مثل شما وقتی اسم وزیر را شنیدم مقداری تردید کردم اما با تحقیقات و جلسه دیروز نه تنها تردیدها برطرف شد بلکه ایشان را نیرویی قابل یافتم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: یکی از موفقیت‌های یک مدیر درک درست از مشکلات و ظرفیت‌هاست که این توانمندی را الحمدلله در ایشان یافتم سوابق اجرایی ایشان را که رئیس‌جمهور بیان کردند دیدم و برایم ثابت شد که می‌تواند به عنوان مدیری ناشناس تحول‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش باید کسی باشد که فارغ از اینکه از مجموعه باشد یا نه باید باور قلبی به اهمیت آموزش و پرورش داشته باشد که او دارد چرا تکرار می‌کنیم که وزیر باید حتما از آموزش و پرورش باشد؟ چرا می‌گوییم از مربیان خارجی فوتبال استفاده کنیم؟ مگر جزو تیم هستند؟ آموزش و پرورش با بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز و بیش از یک میلیون معلم مطالبات زیادی دارد. وزیر باید کسی باشد که از لابه‌لای این مطالبات رای صحیح را انتخاب کند و پیش برود و من این شهامت و توانمندی را در فیاضی یافتم .

غضنفرآبادی تاکید کرد: نکته مهم این است که رئیس‌جمهور برای باند و جناح نیامدند و حاضر نبودند وارد عرصه انتخابات شوند با گرفتاری جامعه دلسوران و علاقمندان به نظام از او درخواست کردند وارد شود و او وارد شد و پیروز عرصه شد آیا رئیس‌جمهور که شب و روز وقت خود را به خدمتگزاری اختصاص داده مدیری را انتخاب می‌کند که توانمند نیست؟ قطعا می‌خواهد وزیری معرفی کند که دولتش موفق باشد و پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی با بیان اینکه شجاعت در تصمیم‌گیری از نکات برجسته فیاضی است، گفت: ویژگی جوانی از او یک طلبه و دانشگاهی موفق و متخصص فراهم کرده است که آموزش و پرورش را در مسیر تحولی و روشن قرار می‌دهد. رهبری بر جوانگرایی در عرصه‌های مختلف تاکید کردند و امروز جوان مومنی برای وزارت معرفی شده است با توجه به تخصص و جوان بودن و خلاقیت و ابتکار و خطرپذیری و برخورداری از امید، من بین خود و خدای خود فیاضی را مناسب یافتم و از همه درخواست می‌کنم به او رای مثبت بدهید. عزیزان آیا می‌دانیم وزیر پیشنهادی چه کسی خواهد بود اگر رای منفی بدهیم؟ به کارشناسی دولت اعتماد می‌کنیم و آن را کمک می‌کنیم و رای مثبت خود را به فیاضی می‌دهیم.

 

نظر شما