شناسهٔ خبر: 50806725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی ارتش خبر داد؛

آمادگی نیروهای واکنش سریع ارتش برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان

امیر «تقی‌خانی» از آمادگی هوانیروز، کادر درمانی و نیروهای واکنش سریع ارتش برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» سخنگوی ارتش در گفت‌وگویی رادیویی، درخصوص جزئیات امدادرسانی ارتش به زلزله‌زدگان هرمزگانی اظهار داشت: همه از بدو وقوع زمین‌لرزه، پای کار بودند و پس از دستور رئیس جمهور و حضور معاون اول رئیس جمهور در منطقه، همه دستگاه‌ها و همچنین نیرو‌های مسلح در منطقه حاضر شدند.

وی با اشاره به فعالیت دستگاه‌های کشوری و تلاش‌های صورت گرفته برای کمک‌رسانی و جبران آسیب‌های وارده گفت: به محض وقوع این اتفاقات، در مجموعه نیرو‌های مسلح ستاد بحران تشکیل جلسه داد و با ارتباطی که با ستاد‌های بحران کشور و مناطق برقرار کردیم، آمادگی صد درصدی خود را اعلام کردیم.

سخنگوی ارتش اضافه کرد: امیر «محمودی» معاون اجرایی و رئیس ستاد بحران ارتش نیز در کانون زلزله حاضر شدند و مجموعه ارتش اعم از هوانیروز، تیم‌های واکنش سریع، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کردند.

امیر تقی‌خانی خاطرنشان کرد: در صورت درخواست کمک استانداری هرمزگان و ستاد بحران منطقه از مجموعه ارتش، بنابر فرمان فرمانده کل ارتش، وارد عمل می‌شویم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما