شناسهٔ خبر: 50803951 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

درادامه بی حرمتی صهیونیستها به مقدسات مسلمانان در فلسطین ، دهها شهرک نشین صهیونیستی امروز با حمایت ارتش صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبارنه خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رام الله ، در ادامه بی حرمتی صهیونیست‌ها به مقدسات مسلمانان در فلسطین، ده‌ها شهرک نشین صهیونیستی امروز با حمایت ارتش صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند. ان‌ها با به راه انداختن سر و صدا، فلسطینی‌ها را از مسجد بیرون کردند.

<div id="video-display-embed-code_7250322"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3277463/7250322?width=350&height=250"></script></div>

همچنین بخش‌هایی از مزارع کشاورزی فلسطینیان در کرانه غربی امروز هدف حمله شهرک نشینان قرار گرفت. در الخلیل هم شهرک نشینان تهدید کرده اند تعدادی از فروشگاه‌های فلسطین‌ها را تخریب خواهند کرد.
یورش امروز به مسجدالاقصی در حالی صورت گرفت که تشکیلات خودگردان در رام الله امروز مراسم روز استقلال فلسطین را برگزار کرده است. این مراسم در حالی در جریان است که اشغالگران سلطه خود را بر مهمترین مکان مقدس فلسطینیان یعنی مسجدالاقصی تحمیل و تحکیم می‌کنند.

نظر شما