شناسهٔ خبر: 50803693 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی تیم‌های سحر هلال احمر جهت اعزام به مناطق زلزله زده

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی تیم‌های سحر جهت اعزام به مناطق زلزله زده هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر محمد گل فشان گفت: با وقوع زمین لرزه، یکشنبه ۲۳ آبان، به بزرگی ۶.۳ و ۶.۴ ریشتر در ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه، در هرمزگان تیم‌های سحر سازمان جوانان هلال احمر آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند، تا به هموطنان آسیب دیده از حادثه زلزله خدمت رسانی کنند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: تیم‌های سحر با هدف جلوگیری از وقوع آسیب‌های روانی و اجتماعی وکاهش آثار زیان بار حوادث و سوانح در خدمت آسیب دیدگان هستند.
براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۲ زلزله به فاصله یک دقیقه استان هرمزگان را لرزاند.
زلزله‌ای به بزرگای ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه روز یکشنبه، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.
به دنبال زمین لرزه رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله شدید استان هرمزگان تاکید کرد که همه دستگاه‌های امدادی و وزارتخانه‌های مسئول در اسرع وقت به کمک مردم مناطق زلزله‌زده بشتابند.

نظر شما