شناسهٔ خبر: 50787817 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارآفرینان حامی ایده‌های خلاق برای تولید و اشتغال هستند

معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم حمایت از کارآفرینان گفت: از کارآفرینان که همواره حامی ایده‌های خلاق برای تولید و اشتغال بوده اند حمایت قانونی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یونس طاهری معاون اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: هیچ محدودیت و مانعی برای پرداخت و اعطای تسهیلات به واحد‌های تولیدی و کارآفرینان در این استان وجود ندارد و برخی مشکلات موجود نیز فقط به دلیل برخی ناهماهنگی‌های برون دستگاهی ایجاد شده است که مرتفع می‌شود.

او با اشاره به حمایت‌های انجام شده از واحد‌های خسارت دیده براثر کرونا ادامه داد:در دوران کرونا واحد‌های مختلفی به ویژه در بخش گردشگری خسارت‌های مالی متحمل شدند که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و برای تثبیت اشتغال و نیز برای حمایت از آنها، تسهیلات مناسبی ارائه می‌شود.

اوبا بیان اینکه بیش از ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های آسیب دیده از کرونا در این شهرستان اعطا شده است، اعلام کرد: واحد‌های آسیب دیده از کرونا می‌توانند تا آخر آذرماه امسال برای بهره مندی از تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کرده و از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما