شناسهٔ خبر: 50785379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

زیدان، نزدیک‌تر از همیشه به نیمکت منچستریونایتد

سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید از همیشه به نیمکت تیم فوتبال منچستریونایند نزدیک‌تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، پس از گذشت ۳ سال از حضور سولشر روی نیمکت مربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد در این روزها و پس از شکست‌های سنگین مقابل لیورپول و منچسترسیتی، فشارهای زیادی روی این مربی نروژی ایجاد شده است. به نظر می‌رسد مدیران شیاطین سرخ هم دیگر قبول کرده اند که یونایتدها آینده‌ای با این مربی ندارند و جدی‌تر از همیشه به دنبال جذب یک سرمربی در حد نام تیم خود هستند.

در این مدت نام‌های زیادی برای حضور روی نیمکت شیاطین سرخ اعلام شده است؛ اما شاید جذاب‌ترین این اسامی نام زیدان اسطوره‌ای باشد. مربی که مثل زمان بازیکنی خود دوران مربیگری پر افتخاری داشته و افتخارات فراوانی را با رئال مادرید کسب کرده است.

حالا پس از صحبت‌هایی درباره نپذیرفتن پیشنهاد منچستری‌ها توسط زیدان، نشریه ساندی تایمز امروز در گزارشی مدعی شد مدیران یونایتد در تلاش هستند تا زیدان را متقاعد کنند که جانشین این سرمربی نروژی شود. زیدان ۴۹ ساله پس از آن که در پایان فصل گذشته از هدایت رئال مادرید کناره گیری کرد؛ در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده ندارد و جدی‌ترین گزینه هدایت یونایتد محسوب می‌شود.

نکته جالب درباره این موضوع صحبت‌هایی است که گفته می‌شود مدیران یونایتد امیدوارند که رابطه خوب زیدان با کریستیانو رونالدو و رافائل واران باعث ترغیب این سرمربی فرانسوی به حضور در اولدترافورد شود. در واقع باشگاه از این ۲ بازیکن خواسته با سرمربی سابق خود تماس گرفته و با زیدان برای راضی کردن او در مسیر حضور در اولدترافورد صحبت کنند.

زیدان بارها اعلام کرده است که علاقه فراوانی به حضور در تیم ملی فرانسه پس از اتمام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد. اتفاقی که کار ستارگان منچستریونایتد را برای راضی کردن زیدان سخت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما