شناسهٔ خبر: 50783160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۵۷کیلوگرم موادمخدر در چهار شهر مازندران

حدود ۵۷کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های آمل، قائم شهر، رامسر و میاندورود کشف و ۹سوداگر مرگ دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر با خبر شدند.

سرهنگ علیرضا ثقفی با بیان اینکه اعضای این باند با استفاده از خودرو از تهران به سمت مازندران در جاده هراز اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کردند افزود: پس از شناسایی خودروی متهمان در جاده هراز و هماهنگی با مرجع قضائی، خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۴۳کیلوگرم تریاک کشف و در این ارتباط ۲نفر از اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر به دام پلیس افتادند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، همچنین از شناسایی و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۶کیلو و ۴۰۰گرم تریاک و حشیش در یکی از محله‌های شهرستان قائم شهر خبر داد.

سرهنگ ثقفی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان رامسر هم، در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و نیز کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر، یک توزیع کننده موادمخدر به همراه ۴کیلوگرم تریاک را در این شهرستان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: کشف ۳۵کیلوگرم تریاک در ساری

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با موادمخدر و توزیع کنندگان و نیز برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان در شهرستان میاندورود اجرا و ۵خرده فروش موادمخدر همراه با ۳کیلوگرم انواع موادمخدر بازداشت شدند.

گفتنی است؛ همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما