شناسهٔ خبر: 50780199 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیانیه زنان اندیشه ورز استان کردستان به مناسبت تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی

زنان اندیشه ورز استان کردستان به مناسبت تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی بیانیه ای را صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، زنان اندیشه ورز استان کردستان به مناسبت تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی بیانیه ای را صادر کردند.


«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا، بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»


کردستان،سرزمین مجاهدتهاى خاموش به عنوان کانون دفاع همه جانبه در برابر دشمن همواره سرشار از شجاعت و شهامت دلاورمردان و شیرزنان مدافع انقلاب اسلامى است ،امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از راه و منش آن عزیزان و تبیین فرهنگ والای ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده، وظیفه‌ی خطیری است که برای رسیدن به مقصد و مقصود، باید مورد اهتمام و عنایت ویژه قرار گیرد.


بار دیگر عطر ایثار و شهادت ، فضای ایران اسلامی را باتشییع پیکر مطهر شهید «فاطمه اسدی» معطر و عطرآگین نموده ،فاطمه اسدی نه به عنوان یک شهیده زن، بلکه نمادی از صبر، استواری، ایثار و رشادت زنان کردی است که در سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی از هر آنچه که داشتند گذشتند و خودرا وقف نظام و انقلاب اسلامی ایران کردند.


تفحص پیکر شهیده فاطمه اسدى،شیرزن کرد که٣٧سال پیش به دست کوردلان مزدور استکبار، بیگناه ومعصوم به درجه رفیع شهادت مى رسد ،در ماه ربیع الثانى و آستانه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)حاوى پیام شهداى گرانقدر به مدعیان حقوق بشر آمریکایى است که ابعاد تفکر شیطانى گروهک هاى ضدانقلاب را در این خطه خونرنگ بیش از پیش برملا سازد.


امروز وقت شناخته شدن و شناساندن این بانوی والا مقام شیر زن کرد خطه فرهنگی استان کردستان به نسل آینده است ،که 37 سال صدای لالاییش برای گهواره خالی طنین انداز بوده است امیدواریم به برکت خون این شهیده نجیب و پاکدامن رسانه ها ،نسل سوم ، چهارم و رهروان راه آن عزیز شهیده بتوانند جهاد بزرگ این بانوی فداکار را به تمام دنیا و بویژه خانواده های کشورمان را بنمایانند.


طبق قوانین بین‌المللی، افراد غیرنظامی در درگیری‌های نظامی مصونیت دارند و این موضوع تکلیف رسانه هاى جمعى و نهادهاى انقلابى رادر این استان بیش از پیش مضاعف مى نماید که نسبت به انتقال سبک و سیره زندگى امثال بارنامه ها،شهسوارى ها،ورمقانى ها،فاتحی ها و اسدى ها به نسل جوان تلاش و بر افشاى چهره کریه و جنایات هجرى ها و مهتدى هاى خائن به ملت که از هر ظلمى حتی به هم زبان خویش دریغ نورزیده و نمى کنند همواره اقدامى جهادى نمایند.


زنان اندیشه ورزاستان کردستان ضمن محکوم نمودن حرکات ددمنشانه گروهک هاى تجزیه طلب و مفسد دموکرات،کومله و پژاک که همواره مانع توسعه و رفاه سرزمین فداکارى هاى بزرگ شده و مى شوند ،تلاش موثر حافظان امنیت و اصول انقلاب اسلامى در ایران اسلامى بالاخص کردستان شهید پرور را ستوده و بر هوشیارى بیش از پیش مردم در اتحاد صفوف به هم پیوسته مقاومت و مقابله با فتنه جمعى را خواستار است.


از ملت همیشه در صحنه، آگاه و شهیدپرور کشورمان به ویژه مردم مومن و انقلابی استان کردستان به حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی مادر فداکار و همسری وفادار برای سربلندی ایران عزیز در راه انقلاب و اسلام از جان مقدس خویش مایه گذاشته روز سه شنبه 25 آبان ماه در شهرستان سنندج دعوت می نمائیم ضمن حضور باشکوه و حماسی در مراسم تشییع، بیعت تاریخی و جاودانه‌ ای با این شهیده برومند و قهرمان ایران اسلامی داشته باشندو تشییع پیکر همسر و مادر فداکار نمایشى از شکواییه مردم کردستان به جنایات غیر قابل بخشش مدعیان حقوق بشر آمریکایى است وبه جهانیان ثابت می نمائیم که نام و یاد و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(رحمه‌ الله علیه)، شهیدان گرانقدر و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در ایران اسلامی همچنان زنده، جاری است.


به امید ثابت قدم بودن در مسیر شهدا و آرمانهای والای آنها از خدای شهیدان می خواهیم که همواره ما را در طی طریق پاک شهداء دچار تردید ننموده و با تاسی از ولی فقیه و بسان اهل یقین، توفیق تداوم راه شهیدان را نصیب مان کند . انشا الله .


انتهای پیام/

نظر شما