شناسهٔ خبر: 50776059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست تراکتور: من به موفقیت سولدو امیدوار هستم/ چند مربی داخلی به کادر فنی اضافه می‌شوند

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره سولدو سرمربی جدید این تیم تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم محمودی درباره حضور زونیمیر سولدو، در تبریز و عقد قرارداد با باشگاه تراکتور اظهار کرد: او ساعت ۱۲ شب گذشته همراه با فابین وارد تبریز شد. ساعت یک بامداد هم قرارداد را امضاء کردیم و ساعت ۱۵ امروز تمرینات تراکتور با حضور سرمربی جدید برگزار می‌شود.

محمودی درباره میزان امیدواری‌اش به عملکرد این مربی کروات در تراکتور گفت: امسال تیم جوانی داریم. سولدو هم ضمن اینکه بازیکن توانمندی بود، مربی توانایی هم است. من به موفقیت‌اش در تراکتور امیدوار هستم. همه باید به او کمک کرده و هواداران و مسئولان باشگاه هم باید از این مربی حمایت کنند و همه امکانات را در اختیارش قرار بدهیم تا به موفقیت برسد. اطمینان دارم این اتفاق خواهد افتاد.

او درباره اینکه آیا سولدو فقط یک دستیار به ایران آورده است، گفت: فقط فابین با این مربی به ایران آمده، سایر دستیاران ایرانی هستند که ظرف روز‌های آینده آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. البته احتمالا یکی، ۲ مربی ایرانی به کادر فنی فعلی ما اضافه خواهند شد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره درخواست سولدو برای در اختیار گرفتن امکانات بیان کرد: او قبل از حضور در تبریز در مورد همه مسائل با هیئت مدیره و مدیریت باشگاه صحبت کرده است. امروز هم به باشگاه می‌آید و امکانات را از نزدیک می‌بیند. هر چیزی بخواهد در اختیارش قرار می‌دهیم.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد باید مدیران تراکتور صبر و تحمل خود را بالاتر برده و برخلاف سایر مربیان فرصت بیشتری به سولدو بدهند، بیان کرد: ثبات خیلی مهم است، ان‌شاءالله از این به بعد رویه‌ای پیش می‌گیریم که ثبات مربیگری و مدیریتی در تراکتور جا بیفتد. اطمینان داریم آینده روشنی برای تیم ما رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما