شناسهٔ خبر: 50775203 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران:

مشکلات کشور به دست افراد متخصص حل می‌شوند

آقامیری گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که باید به دست افراد متخصص حل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، آیین بازگشایی و استقبال دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز امروز در این دانشگاه برگزار شد.

سید محمود رضا آقا میری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در آیین بازگشایی این دانشگاه اظهار کرد: خوشحالم که بعد از دوسال احساس می‌کنیم که خون در رگ‌های دانشگاه جریان پیدا کرده است.

او افزود: بعد از چندسال درس خواندن؛ دانشجو‌ها وارد دانشگاه می‌شوند و امروز می‌تواند روز خاطره انگیز برای آن‌ها باشد؛ اما این کافی نیست. مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که باید به دست افراد متخصص حل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: جوانی به درد این کشور می‌خورد که سواد داشته باشد. باید پشت مدرک دانشجویان قدرت و سواد وجود داشته باشد.

آقامیری تصریح کرد: احساس غرور میکنیم که بعد از دو سال توانستیم تا حدودی با این ویروس غلبه کنیم و کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

او عنوان کرد: بنده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورود شما دانشجویان را به دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم؛ امیدوارم بتوانید بهره ببرید و علم آموزی کنید تا در آینده شاهد حضور موثر شما در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما