شناسهٔ خبر: 50770508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجدید میثاق با شهدا در اولین روز کاری سرپرست جدید منطقه آزاد کیش

خبرگزاری صداوسیما

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در اولین روز کاری خود با حضور برسر مزار شهدای گمنام در كيش بار ديگر با آرمان هاي شهدا تجديد ميثاق كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، محمدرضا نوايي لواساني در اين مراسم با اشاره به "آیه الذین یومنون بالغیب" گفت: عالم بر دو بخش است، یک بخش زمینی که ما هستیم و یک بخش غیب که نمی‌بینیم.

وي گفت: عالم غیب واقعی‌تر از این عالم است که لمس می‌کنیم و شهدا صاحبان آن عالم هستند و باید از آن‌ها استعانت کرد.

در مراسم غبارروبي و عطرافشاني مزار مطهر شهداي گمنام در كيش شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش، داود سیروس مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش و جمعی از مسولان محلی، نظامی و انتظامی، روسای ادارات، نهاد‌ها و شرکت‌های تابعه سازمان حضور داشتند.

در این مراسم مسئولان جزیره کیش با قرائت فاتحه و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام و شهید مدافع سلامت حجت الاسلام سیدین بار دیگر با آرمان‌های والاي شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس راگرامی داشتند.

<div id="video-display-embed-code_7243814"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3275969/7243814?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما