شناسهٔ خبر: 50754491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش‌بینی هواشناسی مازندران:

هوای مازندران تا روز دوشنبه گرم‌تر می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران از امروز تا دوشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد هوای مازندران از امروز شنبه ۲۲ آبان ماه تا دوشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

وی افزود: با ورود یک سامانه بارشی جدید از بعدازظهر سه‌شنبه از سمت غرب استان، بارندگی، وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات بارش برف شروع می‌شود و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دیروز آمل با دمای ۱۳ درجه گرم‌ترین و صبح امروز بلده با دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بودند.

اسدی افزود: ساری مرکز استان نیز دیروز در گرم‌ترین ساعت دمایش به ۱۲ و صبح امروز در سردترین ساعت به ۶ درجه بالای صفر رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: در پی بارش‌های دو روز گذشته، بیشترین بازندگی به‌طور میانگین از منطقه رامسر با بیش از 301 میلی‌متر، تنکابن بیش از 176، نوشهر بیش از ۱11 و همچنین مناطق مرکزی و شرقی استان بین 2 تا 11 میلی‌متر گزارش شد.

وی ادامه داد، بارش برف هم از محور کندوان بین ۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر، محور هراز بیش از ۱۵ سانتیمتر و محورهای سوادکوه و کیاسر بیش از ۱۰ سانتیمتر گزارش‌شده است.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران نیز اعلام کرد که محور کرج- چالوس و آزادراه تهران- شمال و بالعکس (قطعه یک و چهار) تا اطلاع بعدی مسدوداست.

محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت رفت‌وبرگشت تردد روان است.

 

نظر شما