شناسهٔ خبر: 50752158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احترام سرمربی تیم ملی فوتبال حفظ شود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: احترام سرمربی تیم ملی باید حفظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامحسین پیروانی  پیشکسوت فوتبال ایران بیان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال هر چه زودتر حاشیه به وجود آمده میان سرمربی تیم ملی و مهدی طارمی که به ضرر تیم ملی است را برطرف کنند.

او تصریح کرد: مهدی طارمی بازیکن تیم ملی که فوتبالیست ارزشمندی است متعلق به خودش نیست زیرا تمام حرکات و رفتارش زیر نظر علاقه مندان به فوتبال است اما او هم نباید ضرر کند هرچند باید صداقت در گفتار و رفتار داشته باشد. 

پیروانی ادامه داد: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم باید مشکل به وجود آمده را مدیریت و با کدخدامنشی موضوع را حل می کرد ضمن اینکه نباید هم آن را رسانه ای می کرد زیرا  انسان جایزالخطاست.

تاثیر منفی در روحیه بازیکنان

سرمربی سابق تیم ملی امید افزود: کادر فنی تیم ملی به ویژه کریم باقری و وحید هاشیمان که از بزرگان فوتبال هستند باید این مسئله را خاتمه می دادند، به هرحال صحنه قشنگی نبود و روی دیگر بازیکنان تیم ملی هم در مقابل لبنان  تاثیر منفی گذاشت زیرا سردار آزمون هر چند گل زد اما او بازیکن همیشگی نبود.

او به بازی تیم ملی ایران برابر لبنان اشاره کرد و اضافه کرد: بازی خوبی نکردیم و تا دقیقه ۹۰ هم بازی را باخته بودیم هر چند زمین خراب بود و در روند تیم تاثیر منفی گذاشت اما در وقت های اضافه ورق برگشت و بازی را ۲بر یک بردیم وگرنه حاشیه ها بیشتر می شد.    

پیروانی اظهار کرد: هرچند تیم ملی کشورمان با اقتدار در دور رفت صدرنشین شد اما هنوز کار تمام نشده است اما دور برگشت بازی ها به مراتب سخت تر می شود و هر بازی هم شرایط خاص خود را دارد و باز هم تاکید می کنم سرمربی تیم ملی دارای شخصیت است و حرمت او باید حفظ شود.  

سرمربی سابق تیم ملی امید با اشاره به اینکه سرمربی تیم ایمان سبز شیراز شده در مورد این تیم هم گفت: ۹۸ درصد تیم از بازیکنان بومی است و خوشحال هستم برای بازیکنان استانم کار می کنم و خدا را شاکرم که هر تیمی را کار کرده ام بد نتیجه نگرفته ام.

راه سخت، قول صعود نمی دهم 

سرمربی تیم ایمان سبز شیراز بیان کرد: راه سختی در لیگ دسته دوم داریم و در گروه خوبی هم قرار گرفته ایم که تیم های مطرحی از اصفان و بوشهردر گروه هستند اما  کاری به آنها نداریم.

پیروانی تصریح کرد: قول صعود نمی دهم اما از هر چه در توان دارم به کمک کادر فنی برای موفقیت تیم دریغ نخواهیم کرد ضمن اینکه در کادر فنی تقسیم کار شده است و هر کس کار خودش را انجام می دهد وانتظار می رود در پایان هم نتیجه خوبی بگیریم.

ساخت ورزشگاه اختصاصی

او به سرمایه گذار باشگاه ایمان سبز شیراز اشاره کرد و ادامه داد: بیژن غلامی مالک باشگاه با هزینه شخصی در تمام رده های سنی تیم دارد اما او نیاز به کمک مالی ندارد و بهتر است که تازمانی که ورزشگاه اختصاصی این تیم آماده می شود، هیات فوتبال و اداره کل ورزش کمک کنند تا مسابقات ما در زمین دستغیب شیراز که صاف است برگزار کنیم و برای تحقق این امر رئیس هیات فوتبال باید با فدراسیون فوتبال ارتباط برقرار کند و مجوز بازی در این زمین را بگیرد.  

گریه برای زمین ورزشگاه حافظیه

سرمربی تیم ایمان سبز شیراز افزود: من گریه ام می گیرد که هرکس بخواهد زمین چمن خراب را مثال بزند نام ورزشگاه حافظیه می آورد و این درد است و هم اینک ما برای میزبانی زمین مناسبی در شیراز نداریم و زمین بعثت هم عرض آن کوچک و استاندارد نیست، انتظار می رود مجوز بازی کردن در زمین دستغیب که چمن مصنوعی  و صاف دارد را هیات فوتبال بگیرد.

تیم ایمان سبز شیراز در گروه دوم مسابقات فوتبال دسته دوم که باشرکت ۱۴ تیم برگزار می شود، حضور دارد.

نماینده فارس در دسته دوم درنخستین بازی یکشنبه ۲۳ آبان ماه در ماهشهر به مصاف تیم خلیج فارس این شهرمی رود.

رقابت های فوتبال دسته دوم کشور در ۲ گروه ۱۴  تیمی برگزار و در پایان مرحله گروهی ۲ تیم اول جدول هر گروه راهی دسته یک می شوند و تیم های دوم هم در مرحله حذفی به مصاف هم  می روند تا چهره سومین تیم صعود کننده به دسته یک مشخص شود.

انتهای پیام/ت

نظر شما