شناسهٔ خبر: 50732405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رسانه‌ صهیونیستی: نصرالله مثل همیشه اسرائیل را تهدید کرد

رسانه صهیونیستی معاریو به سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت روز شهید واکنش نشان داد و نوشت نصرالله طبق معمول رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، پایگاه اینترنتی"معاریو" در واکنش به سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت روز شهید نوشت: «نصرالله طبق معمول به اسرائیل حمله و آن را تهدید کرد و گفت اسرائیل نسبت به موجودیت خود در هراس است و از ورود نیرو‌های حزب‌الله به الجلیل می‌ترسد.»

این رسانه صهیونیستی نوشت: «نصرالله معتقد است که رزمایش‌های نظامی در شمال نشان‌دهنده نگرانی بزرگ اسرائیل در منطقه است.»

این پایگاه افزود: «دبیرکل حزب‌الله همچنین با اشاره به عادی‌سازی روابط اسرائیل و کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس گفت که این رژیم در تلاش است تا از طریق مسیر عادی‌سازی بر ما غلبه کند.»

سید حسن نصرالله در سخنرانی پنج‌شنبه تأکید کرد که رزمایش‌های نظامی اسرائیل نشان دهنده ترس از حمله لبنان به شهرک‌های الجلیل است و این رزمایش‌ها همچنین بیانگر ترس از ورود محور مقاومت به الجلیل است.

دبیرکل جنبش حزب‌الله گفت: تقریبا هر ماه در شمال فلسطین اشغالی مانور می‌دهند. بله دشمن درست فکر می‌کند مقاومت وارد الجلیل می‌شود، زیرا آنان می‌دانند که مقاومت راست می‌گوید. آنان از پیاده نظام ما می‌ترسند و اگر حادثه‌ای روی بدهد بازتاب‌های زیادی خواهد داشت. از موشک‌های نقطه‌زن ما می‌ترسند. اما در لبنان وضعیت جوری است که به خاطر بحران اقتصادی خیلی‌ها به مبارزه با اسرائیل فکر نمی‌کنند، ولی خود اسرائیل نگران جنگ ماست.

انتهای پیام/

نظر شما