شناسهٔ خبر: 50725220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار سابق مازندران:

وحدت و همدلی مردم و مسئولان رمز توسعه مازندران است

موج نیوز

استاندار سابق مازندران: وحدت و همدلی مردم و مسئولان رمز توسعه اقتصادی، رونق کسب و کار و در نتیجه سبب افزایش رفاه مردم در این استان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید مازندران که باحضور احمد وحیدی، وزیر کشور در سالن همایش غدیر سپاه برگزار شد، اظهار داشت: نوکری برای مردم مازندران افتخاری بود که در طول سه سال به من سپرده شد.

وی ادامه داد: با همکاری تمام مسئولان در سال های گذشته برای توسعه استان تلاش شد و همه جریان های سیاسی را بدون رویکردهای جناحی پای کار آوردیم و اولویت فعالیت ها و ماموریت های مدیران را گره گشایی از مشکلات استان قرار دادیم.

استاندار مازندان گفت: سیاست و راهبرد نمایندگان مجلس در سال های گذشته بسیار خوب بود و هماهنگی مسئولان ارشد استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، مدیران دستگاه های اجرایی ستودنی است.  

وی افزود: در بحث منطقه آزاد تمام مراحل در سه سال گذشته طی شد و کارهای عقب مانده را حل کردیم و پیگیری هایی از این دست باید استمرار بیابد تا به نتیجه نهایی برسد.

حسین زادگان با بیان این که در سخت ترین شرایط دولت را تحویل گرفتیم و بلایای طبیعی در سال های گذشته خسارت های زیادی را به بار آورد، خاطرنشان ساخت: در بحث تولید برق و سایر مسائل زیرساختی اقدامات خوبی انجام شد و در ادامه هم امیدواریم این روند استمرار یابد.

وی گفت: در بحث جمع آوری آب های سطحی مشکلاتی وجود دارد و اعتباراتی را نیز در نظر گرفتیم و آغاز عملیات اجرایی چندین سد در استان در دستور کار است و از استاندار جدید می خواهیم که برای ساخت و تکمیل این طرح ها بکوشد.

استاندار سابق مازندران تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی نگذاشتیم کارخانه ها در مازندران تعطیل شود و 200 واحد صنعتی در 2 سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.

وی بیان داشت: در مقوله شیلات، زراعت چوب، افزایش طرح های کشاورزی گلخانه ای در استان طی  سال های گذشته اقدامات خوبی انجام شد و در بحث ساحل و اقتصاد دریا محور در استان نیز تلاش های زیادی شده است و اکنون 87.5 درصد حریم 60 متری سواحل خزر در استان نیز آزاد سازی شده است.

حسین زادگان عنوان داشت: برای حضور مازندران در رویدادهای مختلف جهانی تلاش شد و پایتخت گردشگری شدن ساری در سال 2022 در بین کشورهای عضو اکو از جمله این دستاوردهای است.

وی ادامه داد: در بحث زباله در مازندران در شهرستان های مختلف طرح هایی برای مدیریت پسماند در دست اجرا است که باید برای تکمیل این طرح ها اقدام شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: با لایه های اجتماعی با هدف رضایتمندی آحاد جامعه ارتباط برقرار کردیم و طرح های ورزشی زیادی در سال های گذشته در استان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌ فرودگاه های استان اقدامات خوبی انجام شد و در بحث مسائل زیرساختی از جمله آب شرب و راه با وجود اقدامات انجام شده، مشکلات وجود دارد که باید برای رفع این طرح ها تلاش شود.

حسین زادگان افزود: کرونا با وجود مصیبتی که ایجاد کرد اما برای توسعه زیرساخت های بهداشتی استان خوب بود و از تمام مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس، ائمه محترم جمعه، شورای تأمین و اداری و رسانه ها و سازمان های مردم نهاد که با همدلی برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش بودند، نهایت قدردانی را دارم.

نظر شما