شناسهٔ خبر: 50724071 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

رئیس جمهور:

کاهش تورم به جای افزایش اعتبارات در دستور کار است

رئیس جمهور در نشست مجمع نمایندگان سه استان گفت: به جای افزایش اعتبارات که افزایش تورم و افزایش فشار بر مردم را به دنبال دارد، کاهش تورم در دستورکار ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان استان‌های قم، سمنان و اصفهان با رئیس جمهور گفت: در این دیدار رئیسی عنوان کرد که تلاش‌های بسیاری از خارج از کشور صورت می‌گیرد تا ما نتوانیم شرایط اقتصادی‌مان را بهبود ببخشیم، اما با وجود همه این تلاش‌ها فروش نفت و فرآورده‌های نفتی ما و وصول پول آن رو به بهبود است.

وی افزود: رئیس جمهور گفت که آمریکایی‌ها امروز دچار استیصال شده‌اند و پیام‌هایی را با واسطه افراد مختلف و یا طرق دیگر به ما می‌دهند و این پیام‌ها و سیگنال‌های آنها نشان‌دهنده این است که به اهدافشان از تحریم‌ها نرسیده‌اند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیسی در بحث آب نیز عنوان کرد که رسیدگی به موضوع آب و فرونشست زمین در اولویت کار مرکز بررسی‌های استراژیک ریاست جمهوری قرار دارد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در مورد مشکل آب زاینده رود نیز، رئیس جمهور دستور تشکیل کمیته رسیدگی به این موضوع را داد و بنا شد تا وزیر نیرو فردا جمعه برای رسیدگی به این موضوع به اصفهان سفر کند.

وی افزود: بنده در این جلسه در مورد حقوق‌های نجومی و اختلاف شدید بین حقوق‌های پرداختی مطالبی را مطرح کردم که رئیس جمهور در پاسخ گفت که جلوگیری از پرداخت‌های نجومی به طور جد در دستورکار ماست و پرداخت عادلانه و افزایش حقوق به صورت پلکانی در دستورکار دولت قرار دارد تا کسانی که کمترین حقوق را می‌گیرند بیشترین افزایش و کسانی که بیشترین حقوق را می‌گیرند کمترین افزایش را داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیسی از مجلس خواست که جلوی هزینه‌ها را بگیرد و گفت که در بحث اعتبارات به جای افزایش اعتبارات و بالا رفتن تورم، کاهش تورم در دستورکار ما در دولت قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما