شناسهٔ خبر: 50713331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

2 هزار واحد مسکن اقشار کم‌درآمد در خراسان‌جنوبی تکمیل شد

معاون نوسازی و بهسازی مسکن روستایی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دو هزار و 73 واحد مسکونی شهری و روستایی اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی تکمیل و آماده بهره برداری شد.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا یزدانی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح مسکن محرومان شهری از سال ۹۹ اظهار داشت: این طرح در ابتدا برای متقاضیان شهری مصوب شد و اعتبار گرفت که به دلیل استقبال کم در شهرها، این سهمیه در مناطق روستایی نیز توزیع شد.

معاون نوسازی و بهسازی مسکن روستایی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: از ۶ هزار سهمیه در استان، تاکنون شناسایی، معرفی به بانک، عقد قرارداد تسهیلات و شروع بکار تمام متقاضیان انجام شده است.

وی عنوان داشت: هم اکنون سه هزار و ۹۲۷ واحد مسکن باقیمانده در مرحله سفت کاری هستند.

یزدانی تصریح کرد: براساس تفاهم نامه امضا شده با سازمان برنامه و بودجه استان به ازاء هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۵ درصد با بازپرداخت ۱۵ساله و به ازاء هر واحد ۳۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی با توجه به اینکه تخصیص کمک‌های بلاعوض توسط مراجع ذیربط به نسبت پیشرفت فیزیکی واحد‌ها انجام می‌شود، تاکید کرد: توصیه می‌شود برای بهره مندی کامل از کمک بلاعوض، متقاضیان مشمول، نسبت به تکمیل واحد مسکونی خود حداکثر تا پایان بهمن امسال اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

نظر شما