شناسهٔ خبر: 50710543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسکوچیچ: طارمی بازیکن فوق العاده‌ای است/ باید به ارزش‌ها احترام گذاشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: از اهمیت بازی فردا باخبر هستیم و این بازی برای هر ۲ طرف از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بازی فردا آماده‌ایم و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم.  

او افزود: می‌دانیم لبنانی‌ها سازماندهی خوبی دارند و در بازی‌هایی که در این گروه از خود نشان دادند، برای حریفان بازی‌های سختی رقم زدند. بازی آسانی نداریم و برای تیمِ لبنان احترام خاصی قائل هستیم. از کیفیت خودمان هم آگاه هستیم و مطمئن هستیم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره غیبت مهدی طارمی در فهرست تیم ملی گفت: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. طارمی بازیکن فوق‌ العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آن‌ها احترام گذاشته شود.

اسکوچیچ در ادامه بیان کرد: اکنون نمی‌خواهم درباره انتقادات صحبت کنم، اما نشان داده ایم کیفیت لازم را برای صعود به جام جهانی داریم. تمرکزمان روی بازی پیش رو است و می‌دانیم با کیفیتی که داریم می‌توانیم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما