شناسهٔ خبر: 50709519 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور معاونان تعاون و بهداشت بنیاد در میز خدمت استان سمنان

معاون تعاون و امور اجتماعی، معاون بهداشت و درمان و تعدادی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه در جریان سفر استانی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در میز خدمت بنیاد استان سمنان به سوالات و درخواست‌های ایثارگران پاسخ دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  در جریان سفر  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان جهت رسیدگی به درخواست‌ها و سؤالات ایثارگران در میز خدمت این استان حضور یافتند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها مشکلات مسکن، اشتغال و معیشت ایثارگران و خانواده‌های شهدا را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای پیگیری آن صادر کرد.
دکتر عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در سفر به استان سمنان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان مشکلات مربوط به خدمات درمان و بهداشتی جانبازان این استان را مورد بررسی قرار داد.
خانواده‌های معزز  شهدا و ایثارگران استان سمنان از طریق یک فراخوان در جریان این سفر و گفتگوی بی‌واسطه با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته بودند و در این دیدارها سؤالات و درخواست‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.
در جریان این سفر استانی، طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با حضور مسئولان بنیاد استان مسائل و موضوعات مرتبط با کارکنان بنیاد را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.
علاوه بر این، دکتر سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان این سفر گروهی را جهت رسیدگی دقیق به نامه‌های دریافتی مردمی تعیین کرده است.
انتهای پیام

نظر شما