شناسهٔ خبر: 50705957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نکیسا: تیم ملی فوتبال کشورمان با بازیکنان توانمند خود قادر به شکست لبنان است

نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال درباره بازی تیم ملی کشورمان برابر لبنان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی لبنان اظهار کرد: به امید خدا تیم ملی فوتبال با یک نتیجه خوب بتواند لبنان را شکست بدهد. اگرچه این بازی در خانه حریف است و بازیکنان لبنان از تمام توان خود استفاده می‌کنند تا امتیازات کامل این بازی را از آن خود کنند، اما تیم ملی کشورمان هم بازیکنان توانمند و باکیفیتی دارد که می‌توانند از سد حریف عبور کنند.

او ادامه داد: امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست تیم ملی لبنان ۱۳ امتیازی شود و بعد از آن با برد مقابل سوریه ۱۶ امتیاز را به دست آورد تا ۸۰ درصد راه صعود جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را طی کند.

او بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ملی فوتبال حضور دارند که بیشتر آن‌ها در تیم خودشان ستاره هستند و این نشان می‌دهد که ملی پوشان کیفیت و ظرفیت بالایی دارند که در ادامه مسیر هم می‌توانیم با موفقیت از بازی‌ها خارج شویم.

نکیسا گفت: اگر هافبک‌های تیم ملی فوتبال در میانه میدان بتوانند  بازیکنان تیم ملی لبنان را تحت فشار قرار بدهند و کار تغذیه مهاجمان حریف را مسدود کنند در آن صورت می‌توانیم همانطور که خودمان می‌خواهیم شرایط بازی را به نفع خود پیش ببریم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما