شناسهٔ خبر: 50704653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غیبت مربی تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات ریاض

مربی تیم ملی تکواندو بانوان نمی‌تواند در مسابقات بین المللی ریاض هدایت ملی پوشان را برعهده بگیرد.

صاحب‌خبر -

غیبت مربی تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات ریاضبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو درباره غیبت اعظم درستی مربی تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت‌های جهانی ریاض، گفت: مربیانی می‌توانند در مسابقات ریاض به عنوان کوچ فعالیت کنند که مدرک کوچینگ سطح دو بین‌المللی داشته باشند.
وی افزود: کمرانی، یاسایی و فولادی فقط مدرک کوچینگ سطح دو را دارند که با توجه به سرمربیگری یاسایی در تیم ملی ناشنوایان، از ریحانه فولادی در کنار مهرو کمرانی در مسابقات ریاض استفاده می‌کنیم.
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: اعظم درستی همچنان مربی تیم ملی است، اما با توجه به شرایط موجود، امکان همراهی با تیم ملی را در مسابقات ریاض ندارد.
وی در خصوص تیم اعزامی به مسابقات ریاض، افزود: هفته گذشته رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور مدال آوران مسابقات بین المللی جام فجر، آزاد آسیا، قهرمانی آسیا و نفرات منتخب کمیته فنی برگزار شد که ترکیبی در آن مقطع اعلام شد، اما با توجه به شرایط، برخی تغییرات داشتیم.
سروی گفت: با ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها در مسابقات آزاد قهرمانی جهان شرکت می‌کنیم و امیدواریم تکواندوکاران با کسب امتیاز در این رویداد بتوانند جایگاه خود را در رده بندی ارتقاء دهند.
سعیده نصیری در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم، ناهید کیانی و زهرا شیدایی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، کوثر اساسه و نرگس میرنوراللهی در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان را در مسابقات بین المللی ریاض تشکیل می‌دهند، در حالیکه پیش از این اوزان برخی ملی پوشان متفاوت بود و زینب اسماعیلی هم در ترکیب تیم ملی حضور نداشت.
نخستین دوره مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی جهان در رده بانوان، چهارم تا ششم آذر به میزبانی ریاض عربستان برگزار می‌شود که مدال آوران طلایی آن ۴۰ امتیاز در رده بندی المپیکی دریافت می‌کنند.

نظر شما