شناسهٔ خبر: 50694818 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 4 [ قسمت چهارم ۴ نیسان آبی ] کامل با کیفیت عالی

دانلود قسمت چهارم سریال نیسان آبی قسمت 4 کامل و قانونی با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت چهارم ۴ با کیفیت عالی بپردازید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال نیسان به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. که قسمت چهارم سریال نیسان آبی روز چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 4 چهارم ۴ کامل و قانونی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها بپردازید.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 4 چهارم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 4 چهارم

************************

 

خلاصه داستان قسمت چهارم سریال نیسان آبی

آریا بدون گواهینامه سوار نیسان شد و حالا که تصادف شدیدی کرده چاره ای غیر از فرار ندارد. این طرف هم جمشید، بی خبر از همه جا به خانه سینما می رود تا جمشید هاشم پور را ببیند، ولی اتفاقات او را به مکان دیگری می کشاند

22222

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 4

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی بهناز جعفری بازیگر سریال نیسان آبی

بهناز جعفری (زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۵۳) هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا با بیماری MS می جنگد.

سال 1373 توسط رخشان بنی اعتماد از تئاتر برای بازی در فیلم روسری آبی انتخاب شد که با نقش کوتاهی اولین تجربه خود را در جلوی دوربین بدست آورد.

در سال 1380 وقتی 27 ساله بود بازی کوتاه او در فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا سیمرغ بهترین بازیگری نقش مکمل زن را برایش به ارمغان آورد.

ایشان می فرماید که من ازدواج نکردم، چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنتا و هرگز این کار رو نخواهم کرد، بنابراین هیچ وقت به ازدواج فکر نمی کنم.

بهناز جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایش های کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان و علیرضا نادری به ایفای نقش پرداخته‌ است. از دیگر آثار بهناز جعفری می توان به نیسان آبی و حرفه ای، خاتون، زیر نور کم، آب و آتش، شام با دوستان، اتاق ورونیکا، گیتا، به دنیا آمدن و دلم می‌خواد اشاره کرد.

3333

در ادامه برای شما لینک دانلود قسمت جدید سریال حرفه ای قسمت 5 پنجم را قرار داده ایم که می توانید دریافت کنید.

دانلود سریال حرفه ای قسمت 5 پنجم

در قسمت قبل سریال حرفه ای، سیامک و سینا تجهیزات لازم برای دزدی از گاوصندوق را تهیه کرده و خود را برای سرقت آماده می کنند. از سوی دیگر، سهیل و تلما پس از مراجعه به پزشک متوجه می شوند که...

44444

سریال نارگیل قسمت 10 دهم که سریال ویژه کودکان و نوجوانان را در ویترین مجموعه‌های خانگی پر کرده است که در ادامه می توانید قسمت 10 سریال نارگیل را دریافت کنید

دانلود سریال نارگیل قسمت 10 دهم

از دانلود قسمت چهارم سریال نیسان آبی قسمت 4 و تماشای آن لذت ببرید.

 

نظر شما