شناسهٔ خبر: 50693742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت ۲۳۸کلاس درس ۶ماهه نخست امسال در لرستان

۳۳۸کلاس درس تا پایان در لرستان ساخته و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان، ۳۳۸کلاس درس تا پایان سال در لرستان ساخته و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در بیست و سومین همایش خیّران مدرسه ساز استان که همزمان با سراسر کشور در خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه ۶ماهه نخست امسال ۲۳۸کلاس درس در لرستان ساخته شده و تا پایان نیز ۳۳۸کلاس ساخته و تحویل آموزش و پرورش می‌شود تصریح کرد: به طور میانگین روزانه یک کلاس درس در لرستان ساخته می‌شود.

غفوری‌نژاد با اشاره به این که همچنان ۲هزار و ۳۴۴کلاس درس در لرستان به بازسازی نیاز دارند گفت: ۳۰درصد فضا‌های آموزشی لرستان ناایمن هستند که حمایت ویژه خیران، موسسات مردم نهاد و بانک‌ها را می‌طلبد.

عبدالهی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان نیز در این همایش با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت یادآور شد: خیران می‌توانند با کمک ۵تا۶ درصدی خود دولت را در امر مهم مدرسه سازی یاری کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان تیز با بیان این که یک هزار و ۱۷۴خیر، دولت را در ساخت فضا‌های آموزشی در لرستان حمایت می‌کنند گفت: این خیران تا کنون ۲هزار و ۱۵۴کلاس درس را در قالب ۶۲۵مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده اند.
رضوی تصریح کرد: این میزان ۱۰درصد کل مدارس لرستان را شامل می‌شود.

زنده یاد محمدرضا حافظی، خیر مدرسه ساز لرستان در سال۱۳۷۸ با ساخت یک مدرسه در بروجرد، جامعه خیران مدرسه ساز کشور را بنا نهاد.

 

 

 

 

 

<div id="video-display-embed-code_7226142"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3272316/7226142?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما