شناسهٔ خبر: 50667888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت از ۲۷ بازیکن به اردوی تیم ملی هندبال زنان

تهران- ایرنا- کادرفنی تیم ملی هندبال زنان  ۲۷ بازیکن را برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به اردو دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نخستین اردوی تیم ملی هندبال زنان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی هندبال زنان جهان در اسپانیا از ۱۹ تا ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

کادرفنی تیم ملی هندبال زنان متشکل از خدیجه قانع سرمربی و عزت الله رزمگر مشاور فنی تیم ملی ۲۷ بازیکن را برای حضور در این اردو فراخواندند.

فاطمه خلیلی از قم، زینب بذرافکن از فارس، آرزو محمدی از تهران، هانیه لک از تهران، حدیثه نوروزی از اصفهان، بهارایزدگشب از کهگیلویه و بویراحمد، آرزو کیان آرا از خراسان رضویی، مریم یوسفی از تهران، هدیه ویسی از کردستان، مژگان قهرمانی از کردستان، صونا بیداد از کهگیلویه و بویراحمد، مبینا حسن نژاد از تهران، مهربان بدوی از البرز، مینا وطن پرست از تهران، شیما زارع از فارس، ستاره رحمانیان از خوزستان، شقایق باپیری از کردستان، هانیه کریمی از تهران، نگار زنده بودی از بوشهر، نوریه عباسی از قم، ساناز رجبی از تهران، عطیه شهسواری از قزوین، الناز قاسمی از قم، مهشاد طاهری از همدان، پریسا عنبرستانی از خراسان رضوی، اسما امامی از آذربایجان شرقی، نیوشا مرادبخش از تهران بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال زنان هستند.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن برگزار شد که تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با یک شکست مقابل ژاپن و سه پیروزی مقابل تیم‌های اردن، کویت، سوریه و فلسطین با قرارگیری در رده دوم گروه خود به نیمه نهایی راه یافت و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا را کسب کرد.

 ملی‌پوشان ایران در نیمه نهایی با شکست مقابل کره جنوبی و قزاقستان در رده چهارم این مسابقات قرار گرفتند و در نهایت کره جنوبی قهرمان آسیا شد.

مسابقات قهرمانی جهان از ۱۰ تا ۲۴ آذر در اسپانیا برگزار خواهد شد.

نظر شما