شناسهٔ خبر: 50660958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه:

میوه‌های پاییزی ۲۰ درصد ارزانتر از پارسال است، اما خریدار ندارد

عیسی حاج‌علیانی، با اشاره به وفور میوه‌های پاییزی در بازار کرمانشاه نسبت به سال‌های گذشته، اظهار کرد: امسال انواع میوه در بازار بسیار زیاد است و همین امر باعث شده قیمت‌ها نسبت به سال گذشته پایین‌تر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه، قیمت میوه‌های پاییزی در بازار کرمانشاه نسبت به سال گذشته به طور میانگین ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزانتر شده است.

وی قیمت کنونی میوه در بازار را نسبت به سایر اقلام منصفانه دانست و گفت: با این وجود باز هم مردم خرید چندانی ندارند و این امر هم ناشی از قدرت خرید پایین آنها است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه اضافه کرد: البته به دلیل خشکسالی‌های امسال، مقداری کیفیت میوه‌ها کم شده که این امر نیز بر کاهش فروش آنها بی تاثیر نیست.

حاج علیانی قیمت کنونی هر کیلو انار در میدان بار کرمانشاه را هفت تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت نارنگی نیز در محدوده قیمت شش تا ۱۲ هزار تومان است.

وی از قیمت بسیار پایین سیب در بازار هم یاد کرد و گفت: قیمت هر کیلو سیب در میدان بار از دو هزار تومان شروع می‌شود و تا حدودی ۱۰ هزار تومان بالا می‌رود.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از ورود پرتقال به بازار هم خبر داد و قیمت کنونی آن را در میدان بار هشت تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو خرمالو نیز در محدوده ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان است.

نظر شما