شناسهٔ خبر: 50654994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تداوم بارندگی در هرمزگان/ خودداری از تردد شناور‌های سبک و صیادی

موج نیوز

طبق گفته کارشناسان اداره کل هواشناسی هرمزگان بارندگی در این استان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بر اساس داده های اداره کل هواشناسی هرمزگان طی امروز و فردا وقوع بارش باران در استان قابل پیش بینی است.

گفتنی است؛ در مناطق غربی، مرکزی، محدوده تنگه هرمز، سواحل و جزایر، ارتفاعات و برخی مناطق شرقی و شمالی استان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد گاه تگرگ پیش بینی می‌شود.

طبق این گزارش احتمال تقویت نقطه‌ای فعالیت سامانه نیز وجود دارد لذا توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند.

گفتنی است؛ در مناطق دریایی، با توجه به ابرناکی و افزایش لحظه‌ای سرعت باد توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی  در خلیج فارس و تنگه هرمز خودداری و سایر شناور‌ها نیز با احتیاط رفت و آمد کنند.

به گزارش موج، شرایط برای تردد دریایی در محدوده جاسک و مناطق شرقی آن مساعد است، از اوایل امشب و در طول روز چهارشنبه افزایش باد شمال شرقی در تنگه هرمز و همچنین بخش‌های از مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، با توجه به تاثیر سامانه پرفشار، در ساعات صبح کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

نظر شما