شناسهٔ خبر: 50651181 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نتایج دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی اعلام شد

نتایج دوره کارشناسی ارشد مجازی-ترکیبی اخلاق پزشکی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نتایج دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی مجازی-ترکیبی اخلاق پزشکی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شد. داوطلبان برای مشاهده نتایج خود می‌توانند به مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مراجعه کنند.

ثبت‌نام داوطلبان از ۴ مرداد ماه آغاز شد و ۲۰ مرداد به پایان رسید. 

دوره کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی مجازی/ترکیبی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و توسط گروه اخلاق پزشکی (از گروه‌های وابسته به دانشکده پزشکی) و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‌شود. 

این دوره به صورت مجازی ترکیبی و با استفاده از روش‌های مختلف تدریس با تاکید بر مشارکت فعال دانشجویان ارائه می‌شود. کلاس‌ها به صورت مجازی و از طریق ارائه محتوای الکترونیکی، مطالعه موارد آموزشی ارائه شده، انجام و ارسال تکالیف در قالب سامانه آموزش مجازی نوید در طول نیمسال تحصیلی خواهد بود. 

برنامه‌های حضوری گروه شامل ژورنال کلاب و گراند راند جمعا ٣ ساعت در هفته برگزار خواهد شد که بسته به شرایط ممکن است به صورت مجازی برگزار شود. آزمون دروس و نحوه ارزیابی دانشجو در پایان هر یک از ترم‌های تحصیلی توسط اساتید مربوطه تعیین می‌شود. سقف مدت مجاز تحصیل در این رشته ۵ سال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما