شناسهٔ خبر: 50639058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شاخ شرور‌های سابقه دار در جویبار و نوشهر شکست

عاملان شرارت، اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی و تخریب اموال دولتی، در شهرستان‌های جویبار و نوشهر دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، جانشین انتظامی مازندران گفت: در راستای طرح شناسایی و برخورد با ارازل و اوباش، ماموران انتظامی شهرستان جویبار با رصد اطلاعاتی فضای مجازی و اقدامات اطلاعاتی، یک متهم را که دارای سوابق متعد از جمله اخلال در نظم دادگاه و توهین به قضات، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت نمایی با چاقو، حمل مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی موجبات ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود را شناسایی کردند.

سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: پلیس اطلاعات، با توجه به قدرت نمایی این شرور سابقه دار در فضای مجازی و حقیقی، تکرار جرم و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان جویبار و خدشه دار کردن امنیت مردم، پس از هماهنگی‌های قضادی و رعایت موازین شرعی و قانونی، متهم را دستگیر و به یگان انتقال دادند.

جانشین انتظامی مازندران، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه ۳ میلیاردریالی روانه زندان شد.

سرهنگ حسینی همچنین گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت و نیز مزاحمت برای شهروندان نوشهری توسط اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و نیز شناسایی محل اختفای متهم که به دلیل درگیری، جلب و ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، از دستگیری او پس از هماهنگی قضایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتلان شرور مسلح در کمتر از یک هفته در قائم شهر

سرهنگ حسینی افزود: شرور سلبقه دار و تحت تعقیب پلیس، در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی مازندران، با هشدار به هنجار شکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی گفت: پلیس هرگز اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش، با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کرده و این افراد با برخورد قاطع و کوبنده پلیس مواجه خواهند شد.

نظر شما