شناسهٔ خبر: 50634140 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی:

جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران ظرفیتی ویژه برای معرفی آیین‌های بومی است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را ظرفیتی ویژه برای معرفی آیین‌های بومی شمال غرب عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بایرام زاده  معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت:جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران از جمله جشنواره‌های پرمخاطب کشور است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور در منطقه ارسباران است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری رویداد‌های فرهنگی و هنری در راستای توسعه گردشگری منطقه، گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به‌عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی استان، نقش مهمی در جذب گردشگران حوزه تخصصی هنر و تئاتر دارد و علاوه بر معرفی منطقه، با اجرای آیین‌های سنتی، فرهنگ بومی را به صورت ویژه معرفی می‌کند.

بایرام زاده ضمن تقدیر و تشکر از حامیان و تلاشگران حوزه‌های فرهنگ و هنر اهر از حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان از این رویداد مهم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را در تقویم رویداد‌های ملی میراث فرهنگی به ثبت برسانیم.

خلیفه لو دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران نیز با اعلام اینکه تاکنون ۱۹۶ اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، از استقبال بی نظیر هنرمندان از این رویداد هنری خبر داد.

 خلیفه لو گفت: آثار برگزیده برای داوری به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما