شناسهٔ خبر: 50628487 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارگذاری آگهی تبلیغاتی نمایش‌ها در سامانه صدور مجوز اتفاق جدیدی نیست

رئیس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر : تائید آگهی‌های (تیزرهای) تبلیغاتی نمایش‌ها از طریق بارگذاری در سامانه صدور مجوز آثار نمایشی رخ می‌دهد و اتفاق تازه‌ای نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای سید وحید فخرموسوی درباره لزوم بارگذاری (آپلود) آگهی تبلیغاتی نمایش‌ها (تیزرها) در سامانه صدور مجوز آثار نمایشی افزود: سامانه جامع صدور مجوز آثار نمایشی بخش‌های مختلفی دارد؛ از بارگذاری متن و صورت جلسه‌های بازبینی گرفته تا مواردی همچون بارگذاری اقلام تبلیغاتی مثل پوستر و بروشور و آگهی تبلیغاتی (تیزر). جزئیات ثبت مدارک و مستندات هر اثر نمایشی را همه دوستان می‌دادند و برایشان از قبل توضیح داده شده است بنابراین بارگذاری تیزر هر نمایش برای اخذ مجوز مساله تازه‌ای نیست و از همان ابتدا وجود داشته است.
وی ادامه داد: ما حتی برای اینکه گروهی به مشکل برخورد نکند اگر در بارگذاری پوستر یا آگهی شان با مشکل روبرو شدند این اقلام را به صورت دستی هم از آن‌ها دریافت کرده و تائید می‌کنیم و نمی‌گذاریم گروهی به دلیل مشکلی که ممکن است در سیستم برخط به وجود بیاید با مشکل مواجه شود. اما لزوم ثبت آگهی تبلیغاتی (تیزر) در سامانه از قبل تعریف شده و برنامه جدیدی نیست.
فخر موسوی اضافه کرد: این سامانه به شکلی طراحی شده است که لازم نیست کارگردان مراحل بارگذاری مدارک را برعهده و دغدغه‌ای در این زمینه داشته باشد بلکه این وظیفه به سالن‌های نمایشی محول شده و ما به سالن دار‌ها چه خصوصی و چه دولتی نحوه کار با سامانه را آموزش داده ایم.
وی اضافه کرد: در واقع درخواست مطرح شده از طرف سالن خواهد بود و ما نیز جواب نهایی را به سالن اعلام می‌کنیم. وقتی نمایشی از سامانه مجوز داشته باشد مانند این است که از شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر مجوز دریافت کرده است و در صورت تائید تیزر و دیگر اقلام تبلیغاتی مشکلی برای تبلیغ نخواهد داشت.

نظر شما