شناسهٔ خبر: 50609258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

صعود تکواندوکاران ایران در جدیدترین رده‌بندی المپیکی

تکواندوکاران ایران جایگاه خود را در جدیدترین رده‌بندی المپیکی این رشته ارتقا دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون جهانی، رده‌بندی المپیکی تکواندوکاران در ماه نوامبر را اعلام کرد که هوگوپوشان کشورمان جایگاه خود را در این رده‌بندی ارتقاء دادند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، «آرمین هادی‌پور» نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در رده نهم قرار دارد. «حسین لطفی» دیگر تکواندوکار ایران در رده چهل و هشتم جای گرفته است.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، «میرهاشم حسینی» در رده هفتم قرار گرفت، «سروش احمدی» در جایگاه سیزدهم باقی ماند و «امیرمحمد بخشی» رده بیست و دوم را به نام خود ثبت کرده است.

«محمدعلی خسروی» در وزن ۸۰- کیلوگرم، در رده پنجاه و هشتم قرار دارد و «علی اشکوریان» نیز رده شصتم را به خود اختصاص داده است.

«سجاد مردانی» تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم در رده ششم قرار دارد. «سعید رجبی» دیگر نماینده این وزن با کسب مدال نقره رقابت های جام باشگاه های آسیا، سه پله صعود کرد و رده سی و پنجم را در اختیار دارد.

در گروه زنان، «مهلا مومن زاده» در وزن ۴۹- کیلوگرم رده شصت و چهارم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی هم رده شصت و هفتم را به خود اختصاص داده است.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، «ناهید کیانی» با کسب مدال طلا و نقره مسابقات آزاد آسیا و جام فجر، ۲۶ پله صعود کرد و در رده پنجاه و یکم جای گرفته است. «پریسا جوادی» در رده شصت و یکم قرار گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، «ملیکا میرحسینی» با کسب مدال طلا مسابقات جام فجر و آزاد آسیا، ۲۰ پله صعود و رده سی و پنجم را به خود اختصاص داده است.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، «زهرا پوراسماعیل» در رده شصتم قرار گرفته است. «اکرم خدابنده» دیگر نماینده این وزن در رده هفتاد و پنجم جای دارد./ ایرنا

نظر شما