شناسهٔ خبر: 50602706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو موسسه امام‌خمینی(ره) قم:

سپاهیان دلاور ایران ناوگان دریایی آمریکا را تحقیر کردند

یزد- ایرنا- عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی ره) قم گفت: سپاهیان دلاور ایران بار دیگر با ضربه قاطع به دزدی ناوگان دریایی ایالات متحده آمریکا در دریای عمان ، آنها را تحقیر کردند .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی ابوترابی جمعه شب در جمع تعدادی از مردم یزد در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) به اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران در برخورد با دزدان دریایی آمریکا اشاره کرد و افزود: این واقعه اقتدار ایران و ذلت آمریکا و دشمنان را نشان داد.

وی ادامه داد: رزمندگان سپاه اسلام ،نیروهای بسیجی و مسلح ایران با تمامی قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنند و اجازه هیچ تجاوزی را به استکبارجهانی و حامیان آنها نمی‌دهند.

مدرس حوزه علمیه قم اظهارکرد: دزدی دریایی ارتش آمریکا در دریای عمان با اقدام به موقع سپاهیان دلاور ایران اسلامی خنثی شد و باید همواره در مقابل دشمنان با بصیرت ،مقاومت و ایستادگی کرد.

ابوترابی به توطئه‌های ترکیبی دشمنان علیه انقلاب‌ اشاره کرد و جنگ نرم  فرهنگی و اقتصادی را از مهمترین آنها ذکر کرد که باید مردم و مسئولان همواره هوشیار باشند.

وی به اهمیت تقویت بنیان خانواده و موضوع ازدواج و فرزندآوری هم اشاره کرد و یادآور شد: باید همه نهادهای فرهنگی و رسانه‌های گروهی برای تحقق اهداف نظام در این حوزه مهم بکوشند.

اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران از سوی آمریکا را در هفته گذشته ناکام گذاشت.

درحالیکه یک نفتکش ایرانی نفت کشورمان را برای صادرات بارگیری و به سمت مقصد مشخص حرکت می کرد ، آمریکا روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه جاری اقدام به مصادره این نفتکش کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد که اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران از سوی دزدان آمریکا را ناکام گذاشت.
همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند و در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش ایرانی پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند و در نهایت نیروهای آمریکایی دوباره با امکانات بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.
این عملیات که چند ساعت طول کشید بار دیگر آمریکا که از دورترین نقاط در آب های دریای  عمان آمده بود تا خوی استکباری خود را نشان دهد ، این بارهم با خفت و خواری این دشمن تاریخی ملت های آزاده حس کرده که دزدی از هر کس وهر کشور امکان‌پذیر نیست.

نظر شما