شناسهٔ خبر: 50598724 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

منصوریان: نساجی جسور و پرفشار بازی می‌کند / ما مربیان باید کنار خط خودمان را کنترل کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ بازی بسیار سختی مقابل نساجی داریم. جسور و پرفشار بازی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که در استان سرسبز مازندران هستم و حالا به هر دلیلی که بازی در ساری برگزار می‌شود بعد از 20 سال به ساری آمدم. بعد از اینکه تیم‌های ساروی از صحنه فوتبال رفتند. کمتر شانس داشتیم به این شهر سفر کنیم.

وی گفت: بازی بسیار سختی مقابل نساجی داریم. وقتی نساجی را آنالیز می‌کردیم شکل بازی این تیم خیلی خوب است. جسور و پرفشار بازی می‌کند و در خط هافبک بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: ما روی اشتباهات فردی در سه بازی گذشته امتیازی کسب نکردیم ولی در بازی با تراکتور می‌توانستیم دقیقه 82 روی ضربه پنالتی بازی را به مساوی بکشانیم. بیشتر اشتباه فردی به ما آسیب زده و سعی کردیم در طی هفته تیم را از لحاظ روحی تقویت کنیم. من تقریبا بعد از 4 ماه روی نیمکت می‌نشینم من سه بازی آخر آلومینیوم اراک محروم بودم؛ سه بازی ابتدای فصل جدا از اینکه کرونا داشتم محروم بودم. امیدوارم با آرامش بتوانیم فصل خوبی را شروع کنیم و به پایان برسانیم.

منصوریان درباره داوری‌ها بیان کرد:‌ شکل داوری‌ها طوری شود که وقتی بازی ها را نگاه می‌کنم همه تیم‌ها به نوعی اعتراض دارند. ما خودمان به نوعی از معترضین بازی با تراکتور بودیم. باید طوری باشد که ما مربی‌ها بتوانیم لب خط  خودمان را کنترل کنیم و اذیت نشویم.

وی درباره بازگشت نفت به روزهای خوبش گفت: قطعاً نفت جایگاه خودش را پیدا می‌کند و ما شکل تیمی خوبی داریم. ما خیلی دیر شروع کردیم و تعداد بازی های دوستانه‌‌ای که انجام دادیم خیلی کم بود. وقتی درباره کمپ شروع مسابقات برنامه‌ریزی کردیم به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم برویم. کل زمانی که ما در کمپ حضور داشتیم طبق پیش‌بینی من سه مقطع 10روزه بود که در پایان به یک هفته رسید.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: سعی کردیم نسبت به مشکلات مالی باشگاه‌مان انعطاف به خرج دهیم. من از آن دسته مربی‌هایی نیستم که فرار رو به جلو انجام بدهم یا سروصدا کنم چون که اعتبار و شأن فوتبال و مردم آبادان  را شأن خودم می‌دانم. مشکلات مالی‌ عمدتاً دیر یا زود حل می‌شود اما سوخت و سوز نمی‌‌شود و قطعاً به روزهای خوب‌مان بر می‌گردیم. به شدت به کادر فنی‌مان اعتقاد دارم و تمام اعضای کادر فنی طی سه هفته گذشته فوق‌العاده زحمت کشیدند.

منصوریان خاطرنشان کرد:‌ ما نتیجه بازی فردا را نمی‌دانیم یک طرفش برد،‌ باخت و مساوی است اما انشاءالله به لطف پروردگار به نفع ما برد باشد من به خودم اجازه نمی‌دهم که بگویم که حضور من قطعاً باعث برد شده است. کادر فنی من بسیار زحمت می‌کشند و من شاهد زحمت‌شان بوده‌ام.  اشتباه فردی اگر باشد برای کل تیم است. شاید حضور من برای بخش بازیکنان به عنوان پدر و یا برادر بزرگ خانواده روی مسائل روحی تیم تأثیر گذاشته باشد اما روی مسائل فنی تیم نبوده است. بچه‌های کادر فنی‌مان فوق‌العاده زحمت می‌کشند.

نظر شما