شناسهٔ خبر: 50596884 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فجرسپاسی شیراز یک- استقلال تهران یک

توقف استقلال در ثانیه‌های پایانی/ فجرسپاسی ترمز آبی‌پوشان را کشید

دیدار دو تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران به تساوی انجامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ تیم های فوتبال فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران از ساعت 16 امروز در هفته چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی یک- یک انجامید تا امتیازات تقسیم شود.

در ابتدای این دیدار استقلال شکل هجومی‌ گرفت و سعی داشت در ابتدای بازی با حملات خود، نبض مسابقه را به دست بگیرد. در دقیقه 3 کوین یامگا فرصت خوبی در محوطه جریمه فجر داشت اما ضربه این بازیکن را ایمان صادقی مهار کرد. فجر در ادامه بازی توانست مقداری جلو بکشد و فرصت‌هایی برای خود خلق کند اما موقعیت‌های این تیم نتوانست دروازه شاگردان فرهاد مجیدی را تهدید کند. در دقیقه 19 کوین یامگا، روی پاس وریا غفوری در محوطه جریمه فجر فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن با اختلافی کم از گوشه دروازه به بیرون رفت. استقلال پس از این فرصت خوب، بازهم به سمت دروازه فجر حمله‌ور شد اما فرصت‌های آبی‌پوشان نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. همچنین شاگردان کلانتری با در دست داشتن توپ در میانه میدان سعی داشتند بازی را مدیریت کنند اما نتوانستند جلوی حمله شاگردان مجیدی را بگیرند. در پایان تلاش برای تغییر نتیجه ثمری نداشت تا دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم تیم فجر با شوت از راه دور حمید نعمتی دروازه استقلال را تهدید کرد اما در ادامه این آبی پوشان بودند که صاحب یک ضربه پنالتی شدند. بازیکن فجر در دقیقه 57 با سرنگون کردن محمد دانشگر در محوطه جریمه، مرتضی منصوریان داور مسابقه را مجاب به اعلام پنالتی کرد. کوین یامگا مهاجم فرانسوی استقلال این بار به جای وریا غفوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را در دقیقه 60 به گل تبدیل کرد. در ادامه فجری ها برای جبران نتیجه تلاش کردند که حملات آنها تا وقت های اضافه ثمری نداشت. در نهایت این سیروان قربانی بود که در پنجمین وقت های تلف شده، کرنر ارسالی را با یک ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد تا پیروزی از دست اسقلال برود و آبی پوشان بعد از کسب 3 برد متوقف شوند.

مرتضی منصوریان داور مسابقه به عرفان معصومی، حمید نعمتی، سیروان قربانی و مهدی جعفری (مربی) از فجرسپاسی و محمد دانشگر، کوین یامگا و مجیدی از استقلال کارت زرد نشان داد.

داور: مرتضی منصوریان

ترکیب فجرسپاسی شیراز: ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی (74- سجاد عبدویی)، احمد زنده‌روح، میلاد احمدی (84- علی نبی‌زاده)، رضا آقابابایی (90- اتابک زارعی) و محمد کاظمی (74- حسین مهربان)

سرمربی: علی اصغر کلانتری

ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (69- زبیر نیک‌نفس)، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد (69- ارسلان مطهری)، رودی ژستد (69- امیرحسین حسین‌زاده)

سرمربی: فرهاد مجیدی

بیشتر بخوانید:

نظر شما