شناسهٔ خبر: 50589824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – فجرسپاسی | بهترین شروع شاگردان فرهاد در تاریخ لیگ برتر رقم می خورد؟ زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – فجر سپاسی استقبال عجیب شیرازی‌ها از تیم استقلال! + ویدئو اتفاق عجیب در شیراز؛ استقلالی ها در اتوبوس حبس شدند

صاحب‌خبر -

شفقنا – در هفته چهارم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه حافظیه شیراز با داوران مرتضی منصوریان – آرمان اسعدی – یعقوب سخندان – سید مهدی مرجان زاده به مصاف فجرسپاسی می رود.

به گزارش شفقنا ورزشی در هفته گذشته فجر سپاسی با نتیجه ۰-۲ صنعت نفت آبادان را شکست داد و استقلال با یک گل از سد تراکتور گذشت. فجر سپاسی با سه امتیاز در رده نهم قرار دارد و استقلال در رتبه دوم جدول قرار دارند.

استقلال آخرین بار در لیگ سیزدهم با فجرسپاسی در شیراز بازی کرده بود که در آن زمان امیر قلعه نویی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد این تیم عبور کرده بود.

پر تکرارترین نتایج دیدارهای استقلال و فجر، تساوی بدون گل (۷ بار)، ۲ بر یک و ۳ بر ۲ (۶ بار) است. همچنین بهترین برد استقلال با نتیجه ۵ بر صفر بوده و بهترین برد فجر سپاسی هم با نتیجه ۴ بر یک رقم خورده که هر دو دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز بوده است.

استقلالی ها برای این مسابقه رودی ژستد بازیکن جدید خود را هم در اختیار دارند و می توانند از او استفاده کنند.

گلر استقلال در چهارمین بازی لیگ بیست و یکم، سید حسین حسینی است. قطعاً در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و مظاهری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه شاهد خواهیم بود. احتمالاً کادر فنی در لیگ پیش رو از سیستم چرخشی استفاده می‌کند و تا زمانی که بازیکنی اشتباه نکند جای خود را از دست نمی‌دهد. شانس حسینی در این زمینه بیشتر است.

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی که به دلیل مصدومیت همچنان دور از میادین است با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد.

احتمال می‌رود در وسط میدان، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی پور در این مسابقه مانند دیدار گذشته آبی‌ها از ابتدا به بازی گرفته خواهد شد؛ این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان بازیکنانی همچون زبیر نیک نفس، سبحان خاقانی و جعفر سلمانی به میدان خواهند آمد.

به نظر می‌رسد کوین یامگا و ارسلان مطهری بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فجر سپاسی:

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و کوین یامگا

منبع: شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – فجر سپاسی

استقبال عجیب شیرازی‌ها از تیم استقلال! + ویدئو

اتفاق عجیب در شیراز؛ استقلالی ها در اتوبوس حبس شدند

نظر شما